Метрополітен замовив перевірку найстаріших вагонів, що досі їздять підземкою: скільки їх і що з ними не так

Читать на русском

У тендері перемогло ДП "Український науково-дослідний інститут вагонобудування", що розташоване у Кременчуці

Читать на русском
Перевірка вагонів київської підземки
"Номерні" вагони (зліва) були розроблені, як тимчасові, проте й досі використовуються у метро, та найстарша серія "Е"

У тендері перемогло ДП "Український науково-дослідний інститут вагонобудування", що розташоване у Кременчуці

КП "Київський метрополітен" проведе перевірку найстарших вагонів, що досі їздять коліями київської підземки. Йдеться про більше, ніж 50 кузовів модифікацій, що випускалися у СРСР в 1960-1970-х роках. А за процедуру підприємство заплатить трохи менше, ніж 1 млн грн.

Тендер на проведення перевірки було завершено 13 березня з розкриттям переможця. Ним стало держпідприємство "Український науково-дослідний інститут вагонобудування", який знаходиться у Кременчуці Полтавської області. За свої послуги він отримає 976,2 тис грн, причому половину суми - авансом, а інші 50% - післяоплатою.

Згідно з документацією, перевірять 38 вагонів моделі "81-717/714" (також відомі, як "номерні" вагони) - розроблені російським Митіщинським заводом у другій половині 1970-х. Також пройдуть експертизу 15 вагонів моделі "Е" (серійно випускалися у 1963-1969 роках там само). Саме ці, найстаріші, вагони з усіх, які експлуатуються, виявилися й найменш надійними - ще у 1960-х їх знімали з експлуатації на лініях метро, куди "Е" встигли поставити, та відправляли на доопрацювання через числення дефекти, зокрема, у конструкції вагонних візків.

У додатках до тендеру зазначено, що послугу здійснюють з метою продовження строку служби вагонів, що вислужили призначений термін (відповідну методику діагностування будуть використовувати фахівці). У самих документах строк виконання робіт не конкретизується, а у "шапці" тендеру зазначено, що дослідницькі послуги мають бути поставлені до 31 грудня 2024 року.

Як ремонтуватимуть метроміст і що не так з "Героями Дніпра"

Нагадаємо, Інформатор писав з посиланням на інфраструктурного експерта Павла Авдокушина, що міст метро у Києві не можна просто відновити за сучасними технологіями. Об'єкт дуже великий, і на його відновлення знадобляться чималі кошти. А одним із головних питань є охоронний статус пам'ятки місцевого значення: через це заборонено змінювати зовнішній вигляд моста із застосуванням сучасних технологій.

Також ми повідомляли, що на "синій" лінії метро у Києві можуть бути закриті деякі станції, зокрема, "Героїв Дніпра". Проблема полягає у стані тунелів та самих станцій, де періодично трапляються протікання ґрунтових вод зі стін та стелі. Про проблеми Інформатору повідомив очільник Спілки споживачів комунальних послуг України Олег Попенко 16 лютого. Він стверджує, що протягом року отримував десятки скарг на неналежний стан станцій метро у столиці. Зокрема, на ст.м. "Героїв Дніпра" пасажири періодично бачили протічки води.

Інформатор та Україна на часі: що подивитися на YouTube

Також слідкувати за матеріалами у відеоформаті ви можете на наших ютуб-каналах "Україна на часі", а також "Україна на часі Shorts". Там оперативно зʼявляються новини - від подій на фронті, політики та економіки до спорту, шоубізу та світської хроніки. Також ви можете дізнатися коментарі провідних експертів чи переглянути щоденні, щотижневі та навіть щомісячні підбірки головних новин.

У цьому відео обговорюється нова ініціатива, згідно з якою чоловіки віком від 18 до 25 років мають пройти військовий вишкіл тривалістю 5 місяців у мирний час та 3 місяці у воєнний період. Ми звернулися до майора запасу та учасника війни, щоб з'ясувати чи буде цього часу достатньо для підготовки людини. Долучайтеся до перегляду, щоб отримати вичерпний коментар Олексія Гетьмана.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.