У Києві відреставрують будівлю станції метро Хрещатик

Роботи, які розпочнуться вже у серпні, не передбачають кардинальних змін, але мають на меті зробити будівлю більш привабливою та комфортною

Хрещатик
Будівля має зберегти свій автентичний вигляд. Фото: бюро Viharev

Центральний вхід до станції метро “Хрещатик” і сама будівля є одним з найбільш відомих символів столиці. Вже декілька років будинок за адресою вул. Хрещатик, 19 А потребує реставрації та не відповідає загальному зовнішньому вигляду центральної вулиці міста. Важливе й питання безпеки людей, адже радянська плитка, якою обкладена будівля, відпадає і становить загрозу.

Ремонтно-реставраційні роботи, ініціатором яких став співвласником будівлі Бізнес-центр “Хрещатик Плаза”, триватимуть впродовж кількох місяців та мають закінчитися до холодів, повідомляє сайт “Хмарочос”. Над створенням концепції реставрації працювало столичне архітектурно-конструкторське бюро Viharev architects and engineers. Як зазначають його фахівці, будівля збереже свій автентичний вигляд, але стане більш комфортною, сучасною та безпечною. 

Важливо, що проєкт не передбачає змін на головних фасадах будівлі. Щодо робіт, це закріплення плитки, що відпадає, заміна вже втраченої, очищення фасаду від забруднення та нанесення покриття, яке захищатиме від вологи та змін температури. Планується замінити вікна на більш енергоефективні, але ані їхній колір, ані оздоблення зовні не зміняться, тож кияни можуть цього й не помітити. Фасад буде очищений від зовнішньої реклами - залишаться лише інформаційні вивіски від користувачів будівлі, прикрасить його художня підсвітка. Під час ремонтних робіт будівля буде закрита будівельною сіткою, а для відвідувачів облаштують пішохідну галерею.

Нагадаємо, станція метро “Хрещатик” відкрилась тут 6 листопада 1960 року, а у 1986-му отримала статус «пам'ятка архітектури місцевого значення». Сама ж будівля була спроєктована видатним українським архітектором Анатолем Добровольським, який був одним з авторів відбудови Хрещатика, що тривала з 1949 до 1960 року. 

Реконструкція автовокзалу Київ: що буде по закінченню робіт

Нагадаємо, Інформатор розповідав, про початок робіт з перебудови автовокзалу «Київ» поруч з центральним залізничним вокзалом. Роботи планують завершити впродовж року. На оновлення транспортного вузла планують витратити до 70 млн грн. Про реконструкцію захаращеної автостанції, яку в народі називають «Ямою» через її розміщення у низині відносно будівлі центрального залізничного вокзалу, стало відомо у квітні цього року. Згодом плани знайшли чіткі обриси – по строках та вартості робіт. Щоденно автостанція «Київ» обслуговує близько 400 рейсів та 10 тисяч пасажирів. Такий пасажиропотік зумовлено безпосередньою близькістю до центрального вокзалу столиці та станції метро «Вокзальна».

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube