З фудкортами і зоною комфорту: у знаменитій Ямі біля Центрального вокзалу Києва таки реконструюють автостанцію

В облаштування нової будівлі автовокзалу вкладе 50-70 млн грн засновник Concorde Capital Ігор Мазепа, про що сам інвестор розповідає, як про вдалий проєкт

Біля Центрального залізничного вокзалу у центрі Києва реконструюють будівлю старої автостанції "Київ-1"
У реконструкцію автостанції вклався засновник Concorde Capital Ігор Мазепа

Нарешті стало відомо, що саме за реконструкцію готують на автостанції "Київ" біля Центрального залізничного вокзалу, яку в народі кличуть "Ямою". Днями Інформатор писав про підготовчі роботи з демонтажу МАФів та продажу бізнесів поруч, що є найвірнішою прикметою майбутнього закриття бізнесів, і ми були праві: станцію придбав новий інвестор, Concorde Capital Ігоря Мазепи. Власники вже збираються робити реконструкцію будівлі станції "за європейськими нормами" - збудують і зону підвищеного комфорту, і фудкорти.

Про нову інвестицію у автовокзал розповів на конференції з реформування пасажирських перевезень засновник Concorde Capital Ігор Мазепа. Автостанція "Київ" біля Центрального залізничного вокзалу була приватизована у 2020 році разом з іншими автостанціями Київпассервісу. Їх придбала компанія "Бастіон-Груп". Раніше вона входила до бізнес-інтересів оточення Петра Порошенка.

"Мені й моїм колегам спала на думку ідея, а чому б нам не зайти й не подивитись уважніше на ринок перевезень з інвестиційного погляду. Ми в Concorde ухвалили рішення зайти в цей ринок і саме через інфраструктурні проєкти. (Почнемо) з реконструкції всім відомої автостанції Києва, яка розташована в центрі міста біля залізничного вокзалу", – цитує Ігоря Мазепу Інтерфакс-Україна.

Також Мазепа додав, що станція з пасажиропотоком в 10 тисяч людей на добу нині знаходиться "в жахливому стані". Інвестор стверджує: має у планах побудувати сучасну автостанцію, виконавши "людську реконструкцію" за європейськими нормами. Його колега, директор інвестиційно-банківського департаменту Concorde Capital Ігор Сотник стверджує, що реконструкція пройде у два етапи, перший з яких (розділення руху автобусів та приватних автівок) вже відбувся. Другим буде відновлення будівлі станції.

"Там буде зона очікування, фудкорт, зона підвищеного комфорту, дитяча кімната, медпункт, комерційні приміщення", - розповів Ігор Сотник, уточнивши, що можуть з'явитися також сервіси для перевізників (СТО, мийки).

Точні строки початку робіт будуть відомі після готовності робочої документації - орієнтовно, вони можуть початися 2025 року. Загальна вартість реконструкції може скласти 50-70 млн грн.

Що відбувається поряд з Центральним залізничним вокзалом - подробиці

Нагадаємо, наприкінці березня Інформатор написав, що у одному з найбільш злачних місць Києва, "Ямі" поблизу Центрального залізничного вокзалу, зносять та продають МАФи. Це може бути сигналом про можливу реконструкцію - власники ділянки, що контролюють автовокзал "Київ-1", ймовірно, почали втрачати прибутки, пов'язані з логістичним спрямуванням ділянки.

Також ми розповідали, що у Києві виставлено на продаж ділянку під забудову неподалік від Центрального залізничного вокзалу. За власне землю, що продається одразу з проєктом будівництва офісного центру на 32 тис кв.м. і документацією правлять 3,5 млн доларів. Об'єкт розташовано на вул. Українських Героїв (колишня Льва Толстого) прямо поряд з будівлею "101 Tower", і він має цікаву історію.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube
Київ