У Києві на Оболоні почали ремонт важливого шляхопроводу: що робитимуть та коли завершать

На 4-прогоновому автомобільному шляхопроводі, що на перетині вулиць Богатирської та Лугової, замінять балки, опорні частини, подовжать ригелі, відремонтують та посилять стійки опор, а ще зроблять більш зручні з'їзди та заїзди

Ремонт шляхопровід Київ Оболонь
Шляхопровід на перетині вул. Богатирської та Лугової попередньо ремонтуватимуть до літа 2025-го, втім, строки можуть посунутись. Фото: скріншот з відеоогляду Павла Авдокушина

У Києві з'явився ще один об'єкт інфраструктури, де ведеться капітальний ремонт. Мова про автомобільний шляхопровід на Оболоні, на перетині вулиць Богатирської та Лугової. Роботи на ньому почали 20 липня, і вже почали демонтаж асфальтного покриття і бетонних укосів мосту.

4-прогоновий автомобільний шляхопровід було збудовано 1986 року. За час служби він дещо зносився і потребує ремонту. Як каже інфраструктурний оглядач Павло Авдокушин у відеоогляді початкової стадії ремонту, деякі опорні елементи, такі, як балки та стійки опор, перебувають в дуже поганому стані.

Конструкції мосту перебувають у досить "втомленому" стані та потребують заміни
Конструкції мосту перебувають у досить "втомленому" стані та потребують заміни. Фото: скріншот з відеоогляду Павла Авдокушина

Сам ремонт почали 20 липня 2024-го. Підрядник - компанія "Укртрансміст" - вже облаштувала два будівельних містечка, перекрила поздовжню половину шляхопроводу з боку Полярної та здійснила демонтаж асфальтного покриття на ній. Також частково демонтуються обидва укоси для влаштування опорних плит для наступних операцій з частинами прогонової будови.

"Є завдання відремонтувати всю розв'язку - в першу чергу, заїзд на шляхопровід, але будуть перероблятися підходи, додадуться широкі хідники, велодоріжки. Шляхопровід будуть ремонтувати частково, без перекриття повного руху мостом", - розповідає Павло Авдокушин, що поспілкувався з будівельниками.

Зважаючи, що ремонт капітальний, а заміни потребують якраз тримальні конструкції, - під час робіт будуть замінені деякі балки, опорні частини, подовжені ригелі, відремонтовані та посилені стійки опор. Також розширять кругові з'їзди та заїзди.

"Т-подібні балки з країв у дуже зношеному стані. Їх необхідно замінювати на подібні, і спочатку хотіли замінити по 2 з кожного боку (а оскільки шляхопровід 4-прогоновий, всього заміні підлягають 16 балок). Але робітники кажуть, що на об'єкті були представники замовника і, можливо, що замінюватимуть по 3 балки", - каже Авдокушин.

Таке коригування та інші, що ще будуть вноситися у першочергові плани, може посунути кінцеві строки виконання ремонтних робіт. На сьогодні термін оцінюється до літа 2025 року.

Відремонтують метроміст та шляхопровід біля "Дарниці": загальна вартість робіт - близько 2,5 млрд грн

Нагадаємо, днями Київавтодор оголосив тендер на проведення робіт з відновлення шляхопроводу на перетині вулиці Будівельників із Броварським проспектом і Святошино-Броварською лінією метрополітену поблизу ст.м. "Дарниця". Ціна за весь обсяг послуг складає майже 460 мільйонів гривень, тендер оголошений 23 липня. Там замінять дорожнє покриття, проведуть зміну гідроізоляції мостового полотна і влаштують нові конструкції шляхопроводу - прогонові будови, опори, фундаменти тощо.

Також ми розповідали про те, що "втомлений" метроміст у Києві планують відремонтувати за майже 2 млрд грн. Роботи почнуться цьогоріч та мають закінчитися до кінця 2026 року, відтак, метроміст буде обмежено функціональний впродовж двох років. Київавтодор підписав відповідний договір із турецькою компанією Onur. Згідно з документами, підрядник має замінити старі опори, збудувати трубопроводи, лінії зв’язку та електропередач. Також до переліку робіт входить будівництво шосе, доріг та залізничних колій, вирівнювання поверхонь та інші.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube