Ще один шляхопровід у Києві відремонтують за майже півмільярди гривень: де саме він розташований і що зроблять

Київавтодор оголосив тендер на проведення робіт з відновлення шляхопроводу на перетині вулиці Будівельників із Броварським проспектом і Святошино-Броварською лінією метрополітену

метро Дарниця шляхопровід ремонт
Роботи можуть розпочатися вже у вересні та триватимуть до кінця 2026 року

Зношеність столичних шляхопроводів забезпечує “хронічний” характер ремонтів. Якщо в одному місці він закінчується, в іншому - починається, а ще десь - планується. Наразі “Київавтодор” оголосив тендер на проведення реконструкції шляхопроводу поблизу метро “Дарниця”. Ціна за весь обсяг послуг складає майже 460 мільйонів гривень, тендер оголошений 23 липня, кінцевий строк подання пропозицій - 7 серпня.

Відповідна інформація міститься на платформі з державних закупівель ProZorro.ua. Згідно з документацією, реконструкція шляхопроводу на перетині вулиці Будівельників із Броварським проспектом і Святошино-Броварською лінією метрополітену передбачає наступне:

  • заміна дорожнього покриття,
  • гідроізоляція мостового полотна,
  • влаштування нових конструкцій шляхопроводу - прогонові будови, опори, фундаменти, перильна та бар’єрна огорожа, опори освітлення,
  • ремонт підземних та надземних комунікацій,
  • облаштування тротуарів та велодоріжок,
  • оновлення транспортної розв’язки та підходів до споруди.

Відтак, йдеться, фактично, про побудову шляхопроводу "з нуля". Обіцяють врахувати потреби людей з інвалідністю та маломобільних груп населення та провести роботи для збільшення пропускної спроможності транспортної розв’язки. Адже на період реконструкції, яка, судячи з чималого обсягу робіт, не буде швидкою, рух автотранспорту шляхопроводом буде закритий і здійснюватиметься за тимчасовою схемою організації дорожнього руху. У Київавтодорі сподіваються почати ремонтні роботи вже у вересні, а закінчити до 31 грудня 2026 року, тож, тимчасові незручності можуть затягнутися на два роки.

Шляхопровід біля метро “Дарниця” вважається непрацездатним вже три роки - після обстеження його технічного стану у 2021-му. Збудований у 1963 році, він за своє 60-річне життя жодного разу не удостоївся капітального ремонту. До того ж став застарілим за нормами вантажопідйомності та безпеки дорожнього руху.

Завершення ремонту мосту, що врятував столицю, та відновлення зношеного Жулянського шляхопроводу

Нагадаємо, Інформатор розповідав, що у серпні на Київщині відкриють рух мостом через ріку Ірпінь,  що на трасі "Р-02" "Київ-Іванків-Овруч". Це той самий міст, що сполучає села Лютіж та Демидів, завдяки пошкодженню якого вдалося не допустити просування окупантів до Києва з північного напрямку. Нині ремонтні роботи вже майже завершено.

Також ми писали про те, що у столиці ремонтують Жулянський шляхопровід, що розташований на перетині Кільцевої дороги та проспекту Повітряних сил. Перший етап робіт вже майже закінчено, наступний передбачає ремонт самого мосту.

 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube