Шляхопровід біля метро Дарниця ремонтуватиме одеська компанія з кримінальними провадженнями

Київавтодор обрав переможця тендеру на проведення робіт з відновлення шляхопроводу на перетині вулиці Будівельників із Броварським проспектом і Святошино-Броварською лінією метрополітену

ремонт
Рух автотранспорту буде закритий до закінчення ремонту, що триватиме до кінця 2026 року

КК “Київавтодор” завершив процедуру обрання підрядника на проведення реконструкції шляхопроводу поблизу метро “Дарниця”. Проведення тендеру, який був оголошений ще 23 липня, розтягнулось надовше, ніж було заплановано. У вересні 2024 року вже мали розпочатися роботи з відновлення шляхопроводу на перетині вулиці Будівельників із Броварським проспектом і Святошино-Броварською лінією метрополітену. Проте лише 27 вересня був оголошений переможець, яким стало ТОВ “Автомагістраль-Південь”.

Згідно з інформацією в тендерній документації, з-поміж трьох учасників тендеру до фінішу дійшла вищеозначена “Автомагістраль - Південь” та ТОВ “Мостобудівельний загін № 112”. До речі, остання компанія пропонувала меншу вартість робіт - 437,7 млн грн проти 439,9 млн грн компанії-переможця. Проте пропозиція “Мостобудівельного загону № 112” була відхилена через те, що не було підтверджено у повному обсязі вимогу щодо наявності дорожніх робітників/будівельників та надані не всі документи. Таким чином, кінцева вартість робіт з відновлення шляхопроводу поки становить майже 440 млн грн при початковій очікуваній вартості в 460 млн грн.

За ці майже пів мільярда гривень “Автомагістраль - Південь” має практично збудувати “з нуля” шляхопровід, що визнаний непрацездатним ще три роки тому. Реконструкція передбачає наступні роботи:

  • заміна дорожнього покриття,
  • гідроізоляція мостового полотна,
  • влаштування нових конструкцій шляхопроводу - прогонові будови, опори, фундаменти, перильна та бар’єрна огорожа, опори освітлення,
  • ремонт підземних та надземних комунікацій,
  • облаштування тротуарів та велодоріжок,
  • оновлення транспортної розв’язки та підходів до споруди.

На всі роботи Київавтодор виділяє строк не більше 18 місяців. Закінчитися вони мають до 31 грудня 2026 року. На період проведення робіт рух шляхопроводом буде закритий  і здійснюватиметься за тимчасовою схемою організації дорожнього руху.

Щодо обраного переможця, як повідомляє сайт “Наші гроші”, останніми роками “Автомагістраль-Південь” була регулярним фігурантам у різних кримінальних провадженнях. Проте до вироку по корупційних статтях жодного разу так і не дійшло. Компанія має “одеське коріння” та формально належить одеситам Олегу Наливанному і Валерію Короткову, хоча є версія, що "улюбленець Укравтодору, що має велетенські обороти, належить людям з близького оточення міського голови Одеси Геннадія Труханова.

“В публічному просторі фірму представляє Микола Тимофеєв, член правління Національної асоціації дорожників України, який заперечує що «Автомагістраль-Південь» може контролюватись оточенням мера Одеси Геннадія Труханова, говорячи про «групу бізнесменів, які стояли біля витоків її створення 15 років тому». Цей коментар він надав у відповідь на чутки про те, що власником «Автомагістралі - Південь» може бути широковідомий у вузьких колах авторитетний бізнесмен Олександр Жуков. Це колишній тесть Романа Абрамовича та один з найвпливовіших представників угруповання, що контролює Одесу через мера Геннадія Труханова”, - повідомляють “Наші гроші”.

Які мости Києва можуть обвалитися будь-якої миті

Днями Інформатор розповідав, що майже половина автомобільних мостів столиці через Дніпро непридатні для експлуатації та загрожують безпеці й життю киян. Серед п’яти автомобільних мостів столиці, що поєднують правий та лівий береги Києва, найбільше занепокоєння фахівців викликає стан мостів Метро та Патона.  Наразі вони є одними з найбільш проблемних інфраструктурних об’єктів столиці.

Як мінімум, обидва мости давно мали б бути закриті, аби щоденно не наражати на небезпеку життя водіїв та пішоходів, але поки на аварійних перегонах мосту Метро буде встановлено тимчасові металеві підтримуючі конструкції. Щодо мосту Патона, поки столична влада перекидає відповідальність на центральну: у серпні 2024 року вона закликала уряд негайно виділити кошти на реставрацію. Хоча фахівці попереджають - міст може обвалитися у будь-яку мить. 

Також ми писали, що на перетині Богатирської та Лугової у Києві вже монтують балки оновленого шляхопроводу. Перед монтажем нових балок підрядник демонтував всі балки прогонової будови та ригельні насадки. А також відновив в металевих оправах стійки проміжних опор. У процесі ремонту виявилося, що усі балки в такому жахливому стані, що просто розвалюються, тож наразі перебудовується повністю весь міст.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube