В Оболонському районі за 375 млн грн відремонтують шляхопровід через залізничну колію

Київавтодор оголосив тендер на проведення капітального ремонту споруди на залізничній ділянці Київ - Петрівка - Київська ГЕС на вулиці Полярній

шляхопровід
Роботи розпочнуться на початку листопада і триватимуть до кінця 2025 року

КК “Київавтодор” планує капітальний ремонт шляхопроводу через залізничну колію в Оболонському районі. Через руйнацію залізобетонних конструкцій роботи мають розпочатися якнайшвидше - вже на початку листопада 2024 року. Завершити ремонт шляхопроводу підрядник має до кінця грудня 2025 року.

Згідно з інформацією в тендерній документації, кінцевий строк подання пропозицій - 11 жовтня, проведення аукціону заплановано на 14 жовтня. Очікувана вартість робіт - понад 375 млн грн. За ці гроші підрядник має облаштувати нові конструкції шляхопроводу, замінити перильне та бар’єрне огородження та опори освітлення, відновити підземні та наземні комунікації,  покласти нове дорожнє покриття, облаштувати велосмуги й велодоріжки.

За інформацією КМДА, шляхопроводу понад 40 років, і жодного капремонту він за цей час не бачив. Офіційні висновки фахівців про його необхідність були отримані ще 2022 року, тож роботи є нагальними. Головна причина - пошкоджені конструкції мостового полотна, внаслідок чого волога проникає на прогонові будови та опори споруди, що, своєю чергою, руйнує залізобетонні конструкції. 

У Київавтодорі обіцяють, що у процесі капремонту врахують усіх учасників дорожнього руху. Для людей з інвалідністю та маломобільних груп на підходах до пішохідних переходів знизять бортовий камінь та покладуть тактильну плитку. А у підземному пішохідному переході на примиканні вул. Полярної з вул. Лебединською, який теж буде відремонтовано, облаштують пандуси.

 Які мости Києва можуть обвалитися будь-якої миті

Днями Інформатор розповідав, що майже половина автомобільних мостів столиці через Дніпро непридатні для експлуатації та загрожують безпеці й життю киян. Серед п’яти автомобільних мостів столиці, що поєднують правий та лівий береги Києва, найбільше занепокоєння фахівців викликає стан мостів Метро та Патона.  Наразі вони є одними з найбільш проблемних інфраструктурних об’єктів столиці.

Як мінімум, обидва мости давно мали б бути закриті, аби щоденно не наражати на небезпеку життя водіїв та пішоходів, але поки на аварійних перегонах мосту Метро буде встановлено тимчасові металеві підтримуючі конструкції. Щодо мосту Патона, поки столична влада перекидає відповідальність на центральну: у серпні 2024 року вона закликала уряд негайно виділити кошти на реставрацію. Хоча фахівці попереджають - міст може обвалитися у будь-яку мить. 

Також ми писали, що на перетині Богатирської та Лугової у Києві вже монтують балки оновленого шляхопроводу. Перед монтажем нових балок підрядник демонтував всі балки прогонової будови та ригельні насадки. А також відновив в металевих оправах стійки проміжних опор. У процесі ремонту виявилося, що усі балки в такому жахливому стані, що просто розвалюються, тож наразі перебудовується повністю весь міст.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube