На перетині Богатирської та Лугової у Києві вже монтують балки оновленого шляхопроводу

Під час ремонту виявилося, що через аварійний стан і старих балок, і опор доведеться розібрати шляхопровід та зібрати по новій

ремонт міст
Балки довжиною 24 метри вкладають на опори, які теж довелося замінити

На перетині вулиць Богатирської та Лугової в Оболонському районі Києва триває капітальний ремонт шляхопроводу. Станом на 25 вересня 2024 року компанія Укртрансміст, що є підрядником робіт, вже монтує перші нові 8 балок з 10 в крайній прогін поздовжньої половини шляхопроводу з боку Оболоні. Це перша черга робіт капітального ремонту, рух цією половиною планують відкрити до настання 2025 року.

Як зазначає інфраструктурний оглядач Павло Авдокушин у відеоогляді, перед монтажем нових балок працівники Укртрансмосту демонтували всі балки прогонової будови та ригельні насадки. А також відновили в металевих оправах стійки проміжних опор. У процесі ремонту виявилося, що усі балки в такому жахливому стані, що просто розвалюються, тож наразі перебудовується повністю весь міст.

Довелося замінити опорні частини, подовжити та забетонувати ригелі, відремонтувати та посилити стійки опор. Наразі, каже Авдокушин, вже забетоновані ригельні насадки, підфермники, шафні стінки, відкрилки та перехідні плити двох устійних опор. Роботи йдуть досить швидко, розбирали старі конструкції значно довше. За планом повністю відновлений шляхопровід має бути готовим до літа 2025 року.

Як і коли ремонтуватимуть метроміст у Києві та чому репнув Романівський шляхопровід між столицею та Ірпенем

Нагадаємо, Інформатор розповідав про те, що КК Київавтодор підписала договір із турецькою компанією Onur на проведення протиаварійних робіт на мосту Метро, що поєднує правий та лівий береги Дніпра. У порівнянні з поточними “мостовими” ремонтами, це - інший масштаб та інші гроші. Вартість ремонту коштуватиме 1 мільярд 995 мільйонів гривень.

Також ми писали про те, що на Романівському мосту, що сполучає Ірпінь з Києвом, утворилася велика повздовжня тріщина. Причина, кажуть, у прориві водопровідної труби, що проходить просто під дорогою. Після відновлення споруда простояла рівно рік - її відкрили заново у червні 2023-го, фактично, збудувавши заново.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube