Що не так з Північною об'їзною дорогою, відкритою мером Києва Віталієм Кличком 5 грудня

Читать на русском

Мер Києва пов'язує об'їзну дорогу з тунелем під Дніпром, щопоки гіпотетичним об'єктом у віданні Держагентства з відновлення та розвитку інфраструктури

Читать на русском
Відкриття нової дороги у Києві
Віталій Кличко нагадує, що тунель під Дніпром з лівого берега на правий - проєкт Держагентства інфраструктури

Мер Києва пов'язує об'їзну дорогу з тунелем під Дніпром, щопоки гіпотетичним об'єктом у віданні Держагентства з відновлення та розвитку інфраструктури

Будівництво третьої ділянки Великої кільцевої дороги у Києві завершено. Про це повідомив мер Віталій Кличко, він же особисто відкрив символічну загорожу на трасі. Втім, сумніви є як в тому, що саме цей проєкт наразі найнеобхідніший для столиці, так і в сумах коштів та інших ресурсах, витрачених на добудову траси.

Три ділянки Великої кільцевої дороги почали будувати ще 2016 року. Наразі завершено третю з них, від вул. Богатирської до Оболонського проспекту. Вона Окружної полегшить проїзд через площу Шевченка, вулиці Мінського масиву та Оболоні, проспект Степана Бандери та вулицю Олени Теліги.

"Фактично це є Північна об’їзна дорога столиці. Місто взяло на себе зобов’язання зробити під’їзну дорогу до тунелю під річкою Дніпро. Який сполучатиме лівий і правий береги і виходитиме на Троєщину", - зазначив Віталій Кличко під час відкриття ділянки.

Цю частину почали будувати у 2021 році, але проєкт був заморожений з початку повномасштабного вторгнення. Через деякий час роботи відновили, при чому доволі швидкими темпами. Її довжина складає 1,1 км. Вартість проєкту лише третьої ділянки на 2013 рік складала майже 150 млн грн, згодом вона підвищилася ще на 8,2 млн.

"Кличко мріє про 20 мільярдів гривень"

Важливо, що, за словами Кличка, об'їзна дорога веде до гіпотетичного щопоки об'єкту - тунелю під Дніпром. Мер зазначає, що цей інфраструктурний проєкт знаходиться поза зоною його компетенції, оскільки є у віданні держави.

"Тунель — це проект Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури. І агенство має його побудувати. Ми свої зобовʼязання крок за кроком виконуємо", - додає Кличко.

Втім, в тому, що тунель почнуть будувати в розпал повномасштабної війни, є великі сумніви. Адже подібні інфраструктурні проєкти - це, по-перше, ознака мирного часу, і по-друге, вони будуються з надлишкових коштів, яких держава наразі не має. В ГО "Пасажири Києва" вбачають у словах Кличка бажання отримати від держави кошти на початок робіт зі спорудження тунелю.

"Мер міста, який за 9 років не побудував жодного перегону метро або трамвайної лінії, мріє про те, щоб держава замість відновлення зруйнованої війною інфраструктури виділила йому понад 20 млрд гривень на автомобільний тунель. Ми знаємо як ці кошти витратити краще - пора вже згадати, що в Стратегії розвитку Києва до 2025 року предбачене з'єднання ліво- і правобережньої трамвайних мереж", - кажуть активісти.

Будують дорогу в непрацюючий аеропорт та ремонтують естакаду

Нагадаємо, як писав Інформатор, у Києві також мають завершити будівництво другої черги дороги до міжнародного аеропорту "Київ", про яку почали говорили у 2010 році. Ця траса має розвантажити Севастопольську площу й проспект Валерія Лобановського та забезпечити швидкий під’їзд до аеропорту, який не працює з початку повномасштабного вторгнення.

Також ми повідомляли, що з початку листопада до 10 грудня буде закритий з'їзд з Дніпровського узвозу на Набережне шосе. Там проводять ремонтні роботи борту та проїжджої частини естакади.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.