Компанія Онур стала єдиним учасником конкурсу та готова виконати роботу за 1 млрд 995 млн грн.
Єдиним учасником тендеру на протиаварійні роботи на мосту Метро у Києві стала турецька компанія Онур. За майже 2 млрд грн вона готова виконати роботи до кінця 2026 року. Про це йдеться у повідомленні на сайті Prozorro від 17 червня 2024 року.
На момент підготовки матеріалу угоду з Онур ще не було підписано.
Нагадаємо, що комунальна корпорація «Київавтодор» шукала підрядника, який має відреставрувати перехід з пристосуванням проїздів. Для цього мають змонтувати плавучий причал для будівельного майданчика та пірс для роботи крана. На час робіт змінять систему дорожнього руху у зоні мосту.
Ще у січні 2024 року генеральний директор «Київавтодору» Олександр Федоренко заявляв, що міст Метро потребує капітального ремонту, адже має певні дефекти у прогонових будовах. Проте ситуація не є критичною.
«За результатами обстежень насамперед мають провести протиаварійні заходи. Цього року (2024 року – ред.) хочемо розпочати роботу та встановити підтримуючі конструкції прогонів, які мають дефекти», - розповів сайту «Вечірній Київ» Федоренко.
За його словами, це будуть спеціальні металеві конструкції, які будуть вмонтовані у дно річки.
«Будуть стояти опори й насунута металева ферма, що підтримуватиме прогонові будови. Наявні дефекти можуть призвести до певних подальших руйнувань конструкції. Ситуація не критична, але потрібно цим питанням займатися», - казав генеральний директор «Київавтодору».
Цікаво, що проєктом реставрації мосту Метро займалася «СІНК ПЛЮС МІЖНАРОДНА ІНЖИНІРИНГОВА І КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ». Її директор Ертан Матараджи – це колишній керівник проєктних і вишукувальних робіт турецької «Onur Taahhut Tasimacilik Insaat Ticaret Ve Sanayi A.S».
Як писав сайт «Наші гроші», «Oнур» наймав «Сінк Плюс» як субпідрядника для виготовлення проєктної документації на капітальний ремонт траси М-03 Київ-Харків-Довжанський. А український «Онур» платив «Сінк Плюс» за інженерні вишукування та науковий супровід трас Т-13-09 та Р-22 на Луганщині.
Тобто, існує взаємозв’язок, що тендери на будівництво та ремонт, проведені за проєктуванням цієї організації, надалі може виграти «Oнур».
ONUR GROUP – це міжнародна група компаній, яка була заснована в Туреччині в 1981 році. Група складається з 41 афілійованої компанії.
ONUR займалася будівництвом міжнародного аеропорту у Тунісі, греблі у Саудівській Аравії, прибережної дороги в Омані, конгрес-центру в Еквадорі, шосе Київ-Чоп та автомагістралі Київ-Одеса.
У січні 2024 року стало відомо, що однією з особливостей переходу є його охоронний статус як пам'ятки місцевого значення. Як розповів інфраструктурний оглядач Павло Авдокушин, про аварійність метромоста відомо вже кілька років.
Міст наразі знаходиться на балансі комунальної корпорації «Київавтодор» і є надвеликим об'єктом (він відноситься до так званих "позакласних мостів"), відновлення якого могло б коштувати бюджету міста чималої суми.
Інформатор розповідав, в якому стані мости Києва.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.