Обійшли Барселону й Осло: київські водійки трамваю показали клас на змаганнях у Франкфурті-на-Майні

Команда з Києва змагалася в майстерності з точності зупинки трамвая, маневруванні на складних ділянках траси й швидкості реакції у екстрених ситуаціях, зрештою, розділивши 18-те місце з колегами з Дубліна та Цюриха

Змагання трамваї громадський транспорт
Ярослава Ольховик (зліва) та Галина Загорна гідно представили Київ на міжнародних змаганнях. Фото: КП "Київпастранс"

У п'ятницю, 13 вересня, у Франкфурті-на-Майні (Німеччина) стартував 11-й міжнародний чемпіонат з майстерності водіїв трамваїв Tram-EM European Tramdriver Championship. Вже втретє поспіль у ньому взяла участь команда від КП "Київпастранс", що була представлена двома водійками, Галиною Загорною та Ярославою Ольховик з Дарницького трамвайного депо. Киянки показали непогані результати та обійшли конкурентів з низки європейських міст, отримавши у підсумку 18-те місце й покращивши минулорічний результат киян на 6 позицій.

Як зазначає Київпастранс у Facebook, обидві учасниці є досвіченими водійками трамваю, і для них участь стала можливістю показати професіоналізм та витривалість у складних умовах - а також підкреслити роль жінок у сфері міського транспорту. Цікаво, що особливу увагу на екіпаж з України звернули і організатори від Tram-EM, зазначивши, що чоловіки не можуть приїхати до Франкфурта з України, бо мають захищати власну країну, "заразом з європейськими цінностями".

"Галина Загорна є досвідченою водійкою трамвая, вона працює на Київпастранс вже 12 років і вже є наставницею для інших водіїв у своєму депо. У свій вільний час 39-річна жінка займається рукоділлям. А Ярослава Ольховик, яку також відібрала для участі її компанія, має неперевершені водійські якості, хоча 35-річна водійка працює в депо лише 2 роки. До цього дипломована психологиня працювала менеджером", - розповіли деталі біографії українок у Tram-EM.

Зрештою, киянки виступили в обох турах європейського трамвайного чемпіонату, отримавши 1900 балів. Основні завдання включали змагання з точності зупинки трамвая, маневрування на складних ділянках траси, а також швидкість реакції у екстрених ситуаціях. Цьогоріч киянки вибороли 18-те місце серед загалом 31 команди, розділивши сходинку з колегами із Дубліна та Цюриха. Так, їм вдалося покращити минулорічний результат (24 місце), залишивши позаду команди із Барселони, Осло, Единбурга та Загреба.

Трамвай-утікач на Глибочицькій та перевертні: цікавини про рейковий транспорт у Києві

Нагадаємо, на початку серпня Інформатор писав про те, що у середмісті Києва, на вул. Глибочицькій, сталася масштабна аварія за участі трамвая. Враховуючи обставини, все могло закінчитися трагедією, а не лише кількома постраждалими та величезними збитками, за які тепер відповідатиме КП “Київпастранс”. Адже некерований трамвай без водія та гальмів злетів просто з пагорба, що простягається з Лук’янівки до Подолу.

Також ми розповідали, що у Києві деякі трамваї змінюють номер маршруту прямо у процесі руху. Про це пишуть кияни у фахових пабліках у соцмережах. Зазначають, що зміни помічають, коли перевіряють рух трамваями прямо у процесі - наразі це дозволяє зробити застосунок, що транслює дані з трекерів всередині рухомого складу. На метаморфози із номером маршруту 5 березня звернув увагу один з учасників групи у Facebook "Пасажири Києва", де кияни обмінюються враженнями та скаржаться на недоліки транспортної системи міста.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube