Команда з Києва змагалася в майстерності з точності зупинки трамвая, маневруванні на складних ділянках траси й швидкості реакції у екстрених ситуаціях, зрештою, розділивши 18-те місце з колегами з Дубліна та Цюриха
У п'ятницю, 13 вересня, у Франкфурті-на-Майні (Німеччина) стартував 11-й міжнародний чемпіонат з майстерності водіїв трамваїв Tram-EM European Tramdriver Championship. Вже втретє поспіль у ньому взяла участь команда від КП "Київпастранс", що була представлена двома водійками, Галиною Загорною та Ярославою Ольховик з Дарницького трамвайного депо. Киянки показали непогані результати та обійшли конкурентів з низки європейських міст, отримавши у підсумку 18-те місце й покращивши минулорічний результат киян на 6 позицій.
Як зазначає Київпастранс у Facebook, обидві учасниці є досвіченими водійками трамваю, і для них участь стала можливістю показати професіоналізм та витривалість у складних умовах - а також підкреслити роль жінок у сфері міського транспорту. Цікаво, що особливу увагу на екіпаж з України звернули і організатори від Tram-EM, зазначивши, що чоловіки не можуть приїхати до Франкфурта з України, бо мають захищати власну країну, "заразом з європейськими цінностями".
"Галина Загорна є досвідченою водійкою трамвая, вона працює на Київпастранс вже 12 років і вже є наставницею для інших водіїв у своєму депо. У свій вільний час 39-річна жінка займається рукоділлям. А Ярослава Ольховик, яку також відібрала для участі її компанія, має неперевершені водійські якості, хоча 35-річна водійка працює в депо лише 2 роки. До цього дипломована психологиня працювала менеджером", - розповіли деталі біографії українок у Tram-EM.
Зрештою, киянки виступили в обох турах європейського трамвайного чемпіонату, отримавши 1900 балів. Основні завдання включали змагання з точності зупинки трамвая, маневрування на складних ділянках траси, а також швидкість реакції у екстрених ситуаціях. Цьогоріч киянки вибороли 18-те місце серед загалом 31 команди, розділивши сходинку з колегами із Дубліна та Цюриха. Так, їм вдалося покращити минулорічний результат (24 місце), залишивши позаду команди із Барселони, Осло, Единбурга та Загреба.
Нагадаємо, на початку серпня Інформатор писав про те, що у середмісті Києва, на вул. Глибочицькій, сталася масштабна аварія за участі трамвая. Враховуючи обставини, все могло закінчитися трагедією, а не лише кількома постраждалими та величезними збитками, за які тепер відповідатиме КП “Київпастранс”. Адже некерований трамвай без водія та гальмів злетів просто з пагорба, що простягається з Лук’янівки до Подолу.
Також ми розповідали, що у Києві деякі трамваї змінюють номер маршруту прямо у процесі руху. Про це пишуть кияни у фахових пабліках у соцмережах. Зазначають, що зміни помічають, коли перевіряють рух трамваями прямо у процесі - наразі це дозволяє зробити застосунок, що транслює дані з трекерів всередині рухомого складу. На метаморфози із номером маршруту 5 березня звернув увагу один з учасників групи у Facebook "Пасажири Києва", де кияни обмінюються враженнями та скаржаться на недоліки транспортної системи міста.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.