Зручні сидіння, але капає на голову: кияни оцінили капремонт старенького трамвая Татра Т3

З 24 липня після тривалої реконструкції на маршрут № 27 вийшов вагон, відремонтований власними силами КП Київпастранс: фахівці кажуть, що вийшло непогано, але більше робити так не треба

трамвай капремонт
Оновлений вагон працює за маршрутом від віулиці Милославської до метро "Позняки".

Поважний вік трамвая Татра Т3 продовжили ще на 10 років - принаймні на це сподіваються у Дарницькому депо “Київпастрансу”, фахівці якого впродовж кількох місяців працювали над старим вагоном. Через зношеність не тільки трамвайних колій, а й рухомого складу, доводиться викручуватися усілякими способами. Довго, дорого - вартість капремонту, озвучена ще навесні, складала понад 5 млн грн, але подолали, запустили, поїхали.

Як повідомляють у КП “Київпастранс”, під час ремонту у вагоні зробили найактуальніше для літа - системи кондиціонування і пасажирського салону, і кабіни водія. Також вагон отримав:

  • систему відеоспостереження салону та відеореєстратор у кабіні водія;
  • повністю оновлений салон зі стійких до зносу матеріалів та зручні сидіння нового зразка;
  • тоноване з дотриманням вимог ДСТУ скло вікон;
  • енергоощадне освітлення;
  • оновлену та більш ефективну систему опалення салону;
  • ⁠інформаційне табло в салоні.

Фахівці з ГО “Пасажири Києва” вже протестували новий вагон, який курсує за маршрутом від вулиці Милославської до метро “Позняки”. І поділилися своїми висновками щодо оновленого трамвая. Серед плюсів виділили наступне:

  • хороший стан візків, адже не чутно ніякого зайвого шуму чи вібрацій, навіть звуків не притертих перебраних редукторів;
  • зручні сидіння, й добре, що зроблені за схемою 2+1;
  • мінімалістичний та охайний салон;
  • матеріали та збірка мають добрий вигляд.

Серед мінусів капремонту відзначено наступне:

  • кондиціонер в салоні працює слабо, 
  • повітроводів по салону немає, тож забір і вихід повітря відбувається майже в одному місці,
  • злив конденсату зроблений прямо над передніми та середніми дверима, тому капає на голови тих, хто входить та виходить,
  • система керування залишилася стара енергомістка і ненадійна.

“Вартість робіт не відповідає результату. Якщо ж дивитись на контекст: об’єм робіт, тривалість, вартість, вибір моделі вагону – це той випадок, коли ніби зроблено більш-менш, але більше так не треба”, - такий висновок зробили у ГО “Пасажири Києва”. 

Нагадаємо, що Татра Т3 виготовлялися підприємством «ČKD Tatra» з 1960 по 1997 рік. І в основному, вони використовувалися в Чехословаччині та СРСР. Але й досі працюють у багатьох українських містах.

Чи реально, що замість метро Подільсько-Воскресенським мостом запустять метротрам: прогнози та версії

Нагадаємо, Інформатор розповідав про те, що замість дороговартісного метро на Троєщину, що пройде Подільсько-Воскресенським мостом, кияни у соцмережах пропонують будувати "метротрам" - швидкісний трамвай, що поєднав би дві лінії, які вже існують у столиці. Це значно дешевше, аніж повноцінна лінія метро, створення такого транспорту займе менше часу, крім того, цей вид транспорту за умови гідної реалізації може запропонувати пасажирам майже такий саме рівень комфорту, що й "повноцінне" метро. Власне, за однією з версій, що оприлюднили днями у ГО "Пасажири Києва", у проєкті з побудови мосту зазначено саме трамвайну інфраструктуру.

Також ми розповідали про версію, згідно з якою тунель, що будується для з'їзду транспорту з Подільсько-Воскресенського мосту в бік вул. Оноре де Бальзака під залізничним полотном, є не автомобільним, а призначеним для руху трамваїв. Саме так він позначений у проєкті будівництва мосту. І саме експлуатація трамвайної лінії значиться у цільовому призначенні ділянки, на якій розташовується проїзд. Відтак, мова може йти про продовження швидкісного трамвая з Троєщини до Контрактової площі - а про метро на мості-довгобуді доведеться забути принаймні на якийсь час.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube