Київський крінж: у трамваях возять пластикові пляшки з піском замість вогнегасників

Замість штатних пристроїв для гасіння пожеж у трамваях, що обслуговує Дарницьке депо, возять обрізані пластикові пляшки з піщаною сумішшю, що, може, й ефективно, але не регламентовано правилами

Трамваї громадський транспорт
Киянин Юрій Цимбал зробив фото з імпровізованим "відерком" з піском просто під час руху трамвая маршрутом №22

У столиці не вистачає вогнегасників на трамваї, що виїжджають на маршрут. Принаймні, всередині рухомого складу можна знайти такі елементи захисту від пожеж, як обрізану пластикову пляшку, наповнену піском, замість штатних засобів гасіння пожеж. При цьому КП "Київпастранс" справно проводить тендери на закупівлю послуги із дозаправки вогнегасників.

Світлину зі звичайною пластиковою пляшкою з обрізаною верхівкою, заповнену піском на три чверті, виклав у Facebook киянин Юрій Цимбал. Архаїчний засіб пожежогасіння він знайшов у трамваї №22, а сам знімок датований 16 серпня 2024 року. Цей маршрут прокладений від Заводу залізобетонних конструкцій, що на Рембазі у Дарницькому районі, до Воскресенського проспекту у Дніпровському районі, і його обслуговує Дарницьке трамвайне депо на вул. Павла Усенка, 6.

При цьому, зазначимо, що КП "Київпастранс" регулярно проводить у системі ProZorro закупівлі послуг із перезарядки вогнегасників. Так, 4 червня підприємство замовило зарядку 10 одиниць вогнегасників ВП-2, стільки ж ВП-3, 245 ВП-5, 90 ВП-9, 75 ВП-6 тощо - загалом перезарядили 465 одиниць. Після цього, напочатку липня, тролейбусне депо №3 замовляло послугу із перезарядки 200 вогнегасників.

Можливо, проблеми склалися локально у Дарницькому трамвайному депо. Втім, Інформатор знайшов закупівлю від 15 травня 2024 року, здійснену саме за адресою вул. Павла Усенка, 6 - ФОП Матвійчук Анатолій Миколайович мав отримати 92 тис. грн за перезарядку 100 порошкових вогнегасників ВП-5, ще 10 одиниць ВП-6 та одного ВП-100. А відтак, чому саме у трамваях маршруту №22, що курсують від цього депо, використовують у якості вогнегасника пісок (що ефективно, але не настільки, як порошковий вогнегасник) - залишається питанням.

Трамваї ламаються все частіше: пригоди втікача на Глибочицькій та рекордсмен на 100 тонн

Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що у Києві трамвай встановив рекорд, штовхаючи перед собою поламаних колег загальною масою майже 100 тонн. Відзначився трамвай К-1М8, що був розроблений підприємством "Татра-Юг" - він штовхав перед собою одразу два інші трамваї - KT3-UA "Кобра" та звичайний Tatra T3.

Також ми розповідали про масштабну аварію, що сталася у середмісті Києва на вул. Глибочицькій. Враховуючи обставини, все могло закінчитися трагедією, а не лише кількома постраждалими та величезними збитками, за які тепер відповідатиме КП “Київпастранс”. Адже некерований трамвай без водія та гальм злетів просто з пагорба, що простягається з Лук’янівки до Подолу.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube