У Києві трамвай встановив рекорд, штовхаючи перед собою поламаних колег загальною масою майже 100 тонн

Зчеплений трамвай, фактично, штовхав чотири інших вагони, вага яких перевищувала 50 тонн: наразі це рекорд для київського транспорту

Трамваї Київ громадський транспорт рекорди
На відео видно, як двохвагонний зчеп трамваю К-1М8 штовхає одразу чотири інші вагони - KT3-UA "Кобра" та звичайний Tatra T3

У Києві трамвай К-1М8, що був розроблений підприємством "Татра-Юг", поставив рекорд, штовхаючи перед собою одразу два інші трамваї - KT3-UA "Кобра" та звичайний Tatra T3. Загальна вага рухомого складу, що штовхав трамвай, склав 53 тони. Це рекорд для Києва, і не лише для столиці, - де-факто зчеплений трамвай штовхав чотири інших вагони.

Відео зі зчепом загалом на 6 трамвайних вагонів опублікував підписник пабліку "Управа КПТ", який є неофіційною сторінкою київського КП "Київпастранс". На ньому видно, як двохвагонний зчеп трамваю К-1М8 штовхає київською вулицею одразу чотири інші вагони - KT3-UA "Кобра" та звичайний Tatra T3. Ймовірно, обидва трамваї вийшли з ладу і потребували транспортування в депо - цю задачу і взяв на себе могутній трамвай родом з Дніпра (потужності підприємства "Татра Юг", що виробляв К-1М8, розташовані на базі підприємства "Південмаш").

Інші подробиці про інцидент не повідомляються. Але цікаво, що загальна вага всього трамвайного зчепу з 6 вагонів склала майже 100 тонн. Трамвай К-1М8 без пасажирів важить 42 тонни, вагон Tatra T3, який він штовхав просто перед собою, - важить 17 тонн. Ще 36 тонн загалом складає вага без пасажирів трамвая KT3-UA "Кобра". Всі трамваї разом важать 95 тонн.

Трамвай К-1М8 оснащений вісьмома тяговими електродвигунами з самовентиляцією по 46 кВт кожен (загальна потужність становить 368 кВт). Зазначимо, що вагон - не нова розробка, а дещо змінений вагон чехословацької моделі Tatra KT8D5.

Подробиці про трамвай-утікач та віденські платформи у Києві

Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що трамвай-утікач, який зчинив масштабну ДТП на початку серпня, все ж міг бути несправним: вагони на маршруті №14 не виконують третину рейсів через поламки. Адже цей та інші аналогічні трамваї, що працюють на маршруті, ще до резонансного ДТП недопрацьовували на лінії загалом 17,7% - а весь цей час проводили на ремонті в депо.

Також ми розповідали, що у Києві облаштовують так звані "віденські" платформи на зупинках трамвая. Це такий формат зупинки, коли проїжджу частину підіймають саме там, де зупиняється трамвай. Це робиться для додаткової безпеки пішоходів та для стримування автомобільного руху. Нині подібну платформу роблять на вул. Кирилівській просто навпроти стадіону "Спартак", а також вже готова ще одна, на з'їзді з оновленого нещодавно Дегтярівського шляхопроводу.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube