Навіть коли все не ОК, все - ОК: на вулицях столиці з’явилась дивна реклама

Водії та пішоходи у столиці дивуються, адже на місці дорожніх знаків та табличок висять чудернацькі поради та умовиводи

вулична реклама дорожні знаки
Оригінальна вулична реклама нічого не обіцяє, не пропонує і не запрошує

На вулицях Києва з’явились дивні надписи з психологічним спрямуванням. Рекламоносії незвичні: таблички, схожі на знак STOP та знак пішохідного переходу. Це навіть навело на думку, що, можливо, Центр організації дорожнього руху Києва перейнявся ментальним здоров’ям столичних водіїв та вирішив його трохи “підправити”. Проте все виявилося набагато простіше.

Незвичайні дорожні знаки можна зустріти на різних вулицях, здебільшого в середмісті столиці. На них нічого не обіцяють, не пропонують і не запрошують. Скоріше, це схоже на поради, думки вголос або афоризми. Наприклад, “Дивись на себе з любов’ю, на інших - з гумором” або “Жити відкриттями завжди краще, ніж жити припущеннями”. Або ж підбадьорювання на кшталт “Ти ок, і кожен з нас ок, навіть коли не ок, все ок”. 

реклама 1
Замість дорожніх знаків - психологічні поради

І все це не на звичних сіті-лайтах, рекламних щитах чи пілонах, які кияни навчилися “не бачити” через їхню величезну кількість. А на табличках вздовж доріг та над ними, де зазвичай розташовані дорожні знаки. Наприклад, круглий наказовий знак на синьому фоні, що міг би вказувати на об’їзд чи обмеження швидкості, сповіщає, що “Ненависть - це любов, яка розізлилась”. І, можливо, водіям, які 40 хвилин стояли в заторі, а потім побачили такий “знак”, це допоможе не “вибухнути” від роздратування та гніву.

Але справа не в турботі про психологічний стан учасників дорожнього руху, а в рекламі ігор, розроблених психологами, від PLAYERSGETREADY. Це ціла серія карткових ігор, які надають учасникам можливість ненароком і невимушено поговорити про свої почуття або потреби, дізнатися щось нове одне про одного, емоційно зблизитися. Тобто формат ігор сприяє діалогу, адже кожна ігра - це картки із запитаннями та діями, на які треба відповідати.

Ігри бувають для різних “аудиторій”: для батьків та дітей, для пар, для друзів, для самого себе. Є навіть онлайн-гра “для тих, хто тримається”, аби краще зрозуміти свій емоційний стан та власні реакції на стрес, в якому ми всі живемо - її, до речі, можна завантажити безкоштовно.

"Життя не має сенсу": навесні у Києві пройшли декілька дуже дивних рекламних кампаній

Нагадаємо, навесні Інформатор писав про те, що у Києві соцмережі сколихнула дивна реклама. На вуличних бордах величезними літерами були написані дуже депресивні та похмурі фрази. На кшталт "Життя не має сенсу", "З депресії не вийти", "Буде лише гірше" тощо. Ці вислови були спеціально написані великими літерами. А вже нижче, маленькими літерами, було вказано, що якщо вас мучать подібні думки - телефонуйте на гарячу лінію психологічної підтримки, де вам допоможуть.

А у травні на вулицях Києва помітили суперечливу соціальну рекламу, мета якої полягає у популяризації української мови. На білбордах заклик переходити на державну написаний на тлі фотографії Героя України Олександра Мацієвського, якого росіяни стратили за вигук "Слава Україні" в окупованому Соледарі в грудні 2022 року. Який звʼязок між розстріляним українським військовим та привернення уваги до важливості розмовляти українською в рекламі не пояснюється.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube