У Києві продовжуються рейди КП Київреклама, що досліджує столичні бізнеси на предмет вивісок та рекламних конструкцій, що не відповідають встановленим правилам
У Києві продовжуються рейди КП "Київреклама", що досліджує столичні бізнеси на предмет вивісок та рекламних конструкцій, що не відповідають встановленим правилам. Днями такий рейд пройшов на вул. Бульварно-Кудрявській, де з будинків зняли понад 80 вивісок, штендерів та банерів. У КМДА підкреслюють, що таким чином борються ще й за збереження культурної спадщини, оскільки низка будівель, розташованих на цій вулиці, є історичними об'єктами.
Про рейд повідомив на сторінці у Facebook заступник міського голови Києва Валентин Мондриївський. Він зазначив, що на Бульварно-Кудрявській працівники КП "Київреклама" демонтували понад 80 незаконних вивісок та рекламних конструкцій.
"Більшість з них були встановлені без належних дозволів і порушували правила благоустрою міста. Важливо зазначити, що деякі будівлі, з яких прибрали рекламу, входять до переліку об'єктів культурної спадщини", - зазначив Мондриївський.
За словами посадовця, незаконні конструкції не лише перекривали вікна та інженерні комунікації, але й спотворювали декоративні елементи фасадів історичних будівель. Крім того, було прибрано штендери та рекламу з парканів, такі конструкції не дозволено розміщувати у місті.
"Демонтаж здійснювався з максимальною обережністю, щоб не пошкодити фасади пам’яток культури. Дотримання правил розміщення реклами та вивісок, зокрема в історичній частині Києва, є важливим для збереження архітектурної спадщини та створення впорядкованого міського простору", - стверджує Валентин Мондриївський.
Нагадаємо, про те, що комунальники переходять у наступ на рекламу, що порушує правила розміщення, встановлені Київрадою, Інформатор писав ще з середини літа. Так, 17 липня демонтували зовнішні рекламні конструкції, що встановив власник бару "Божевільний" на вул. Борисоглібській на Подолі. Двома днями раніше пішли в "рейд" по Великій Житомирській. А за червень, відзвітували у КП "Київреклама", демонтували у столиці майже 2 тисячі незаконних вивісок.
Також ми розповідали, що в Ірпені виник сексистський скандал через рекламу однієї з місцевих студій флористики. Рекламники використали у повідомленні слово, що можна трактувати двояко: як французький парний танок, і як різновид статевого акту. Місцеві жваво обговорюють рекламу в соцмережах, думки розподілилися між версією про "вульгарщину" та порівняно нейтральним висловлюванням "неграмотні креативники".
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.