На Шулявці у Києві вже 9 місяців не працюють новенькі ліфти в підземному переході - у чому причина

Реконструкція підземного переходу, яка завершилась наприкінці минулого року та коштувала 30 млн грн, досі не полегшила життя маломобільних киян

ліфт
За відсутності ліфта доводиться користуватися пандусом, схожого на спуск для досвідчених лижників

Міська влада регулярно звітує на тему облаштування безбар’єрного міського середовища, втім, не завжди звіти відповідають реальній ситуації. Приклад - відремонтований минулоріч підземний перехід поруч з Шулявським шляхопроводом. Робили за вимогами інклюзивності: поклали тактильну плитку та попереджувальні лінії, оздобили пандусами та аж чотирма ліфтами. Витратили на це 30 млн грн. Втім, за 9 місяців підйомники так і не запустилися.

Про ситуацію з ліфтами на Шулявці повідомив у Facebook киянин, транспортний аналітик Олександр Гречко. Весь цей час на ліфтах висить оголошення “Просимо вибачення за тимчасові незручності. Ліфтові підйомники проходять сертифікацію”. До речі, один із них взагалі забитий фанерою, відтак, сертифікувати його буде складніше.

Як зазначає у відеоогляді Олександр Гречко, через непрацюючі підйомники люди з інвалідністю вимушені користуватися пандусом, ухил якого значно більший за нормативний. Пересування ним і для здорової людини - справжній екстрим, але іншого способу зайти у перехід для людей з інвалідністю та маломобільних киян просто немає. 

“Підйомники банально навіть не підключили, бо весь цей час проходить процес сертифікації. При цьому Руслан Кандибор, керівник Департаменту транспорту, та його підлеглі у травні обіцяли підключити їх через 2-3 тижні. Вже майже вересень. Відкривають розв'язки, але не ліфти для маломобільних та людей з інвалідністю”, - написав Олександр Гречко. 

Які шляхопроводи ремонтують у Києві

Як розповідав Інформатор, нарешті дійшли руки до проблемного шляхопроводу на Новокостянтинівській. Споруда перебуває у непрацездатному стані: бетон кришиться, волога потрапляє всередину споруди, і вже руйнує залізобетонні конструкції, відтак, терміновий ремонт є необхідністю. Її ввели в експлуатацію вже понад 50 років тому, і відтоді ще жодного разу не ремонтували.

Також Інформатор писав про те, що "Київавтодор" оголосив тендер на проведення реконструкції шляхопроводу поблизу метро "Дарниця". Він розташований на перетині вул. Будівельників із Броварським проспектом та Святошинсько-Броварською лінією метрополітену. Ціна за весь обсяг послуг складає майже 460 мільйонів гривень

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube