Кияни не задоволені ремонтом підземного переходу на Шулявці: хто виконував роботи

Читать на русском

Біля Шулявського мосту в Києві оновили підземний перехід та витратили на це понад 30 млн гривень. Роботи закінчили торік у грудні, але 4 ліфти, які передбачені проєктом, досі не працюють.

Читать на русском
Шулявський міст, Київ, тендер, підземний перехід
Угоду з підрядником подовжили до 1 травня

Біля Шулявського мосту в Києві оновили підземний перехід та витратили на це понад 30 млн гривень. Роботи закінчили торік у грудні, але 4 ліфти, які передбачені проєктом, досі не працюють.

Шулявський шляхопровід досі недобудований, але 30,9 млн грн на оновлення підземного переходу поруч з ним мають заплатити. Тендер на реконструкцію оголосили торік 24 квітня. Але не дивлячись на те, що роботи вже виконані, угоду з підрядником подовжили до початку травня 2024 року. 

Йдеться про перехід на перетині проспекту Перемоги з вулицею Гетьмана в Солом’янському та Шевченківському районах столиці. Замовником цих робіт було КП «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд міста Києва». 

За умовами закупівлі, компанія-переможець «ПРОМІН БУД СЕРВІС» мала зняти старе покриття підлоги у переході, очистити дощоприймачі, демонтувати стару плитку зі стін. Замість цього мали пофарбувати стіни, а на підлозі покласти нову тактильну та попереджувальну плитки. На папері все має добрий вигляд, проте не минуло й пів року, як ремонт «поплив». Частина тактильної плитки відбита, а попереджувальні лінії стерти.

Кияни не задоволені ремонтом підземного переходу на Шулявці: в чому причина 1

 

Ремонт не виглядає так, ніби його щойно зробили. Фото з соцмереж
Ремонт не виглядає так, ніби його щойно зробили. Фото з соцмереж

Також за документами перехід мали обладнати 4 ліфтами. Проте мешканці столиці скаржаться, що підйомники не працюють.

Ліфти, які мають зробити життя киян легшим, не працюють.
Ліфти, які мають зробити життя киян легшим, не працюють.

Як тільки стало відомо, що Київ планує витратити 34 млн грн на перехід, спільнота «Пасажири Києва» заявила, що «за ці гроші можна було побудувати 10 світлофорних обʼєктів на найбільш небезпечних нерегульованих перехрестях міста. Або продублювати наземними переходами 10 перехресть із підземними». 

«У 2019 році за 34 мільйони зробили надземний перехід на Гузара з ліфтами, які працюють коли як», нагадала торік депутатка Київради Ксенія Семенова.

У грудні реконструкцію переходу завершили та виявилося, що вдалося зекономити 3,3 млн грн. Через це вартість ремонту коштувала не 34,2 млн грн, а 30,9 млн грн. Але на цьому співпраця КМДА та підрядника не завершилася.

«У зв’язку з наявністю об’єктивних обставин...та з метою забезпечення належного введення цього пускового комплексу в експлуатацію сторони дійшли згоди термін дії договору продовжити до 01.05.2024 року», - йдеться у повідомленнях тендеру. Тобто налагоджувати роботу ліфтів будуть ще понад два місяці.

Що відомо про фірму-переможця

За інформацією аналітичної платформи YouControl, будівельну фірму «ПРОМІН БУД СЕРВІС» зареєстрували понад 7 років тому у Києві. З 2018 року власником фірми є Андрій Цвильов з окупованого Донецька. З даних Мін’юсту відомо, що до 2021 року директором фірми був Ігор Черкашин, який ще керував компанією донеччанина Дмитра Шведченка «Марморокбуд». Цей Шведченко був помічником народного депутата Анатолія Близнюка від Партії регіонів. 

Фірма отримувала підряди на відбудову зруйнованого міста.
Фірма отримувала підряди на відбудову зруйнованого міста.

Згідно з даними проєкту Rebuildua, на початок квітня минулого року «ПРОМІН БУД СЕРВІС» був в трійці лідерів серед компаній, які отримували кошти на відбудову Ірпеня. Найдорожчий контракт на понад 20 млн грн уклали з цією компанією на ремонт навчального центру Державного податкового університету. Але по факту заплатили лише 3,4 млн грн.  Інформатор писав, що на фірму Микитася подали до суду за реконструкцію Шулявського мосту.

У соцмережах обговорюється можливе будівництво тунелю між Оболонню та Троєщиною. Заяви мера Кличка підтверджують існування проекту, але деталей про вартість та строки немає. Запрошуємо експерта Дмитра Беспалова обговорити потребу у такому тунелі та можливості його реалізації.

 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.