На найбільш завантаженому та аварійно-небезпечному відрізку дороги кияни на двоколісних мають заїжджати на прибудинкову територію прямо з кругової розв’язки
Асоціація велосипедистів Києва заявила, що зміни у проєкт капремонту проспекту Володимира Івасюка в Оболонському районі Києва, що були внесені у вересні 2024 року, не врахували небезпеку велосипедистів. Хоча обґрунтовані вони були зручністю та комфортом пересування усіх учасників руху. Проте питання облаштування велосипедних переїздів через проспект Івасюка так і залишилося невирішеним, повідомляють у ГО “Асоціація велосипедистів Києва”.
За інформацією активістів, у проєкт капремонту проспекту Володимира Івасюка в Оболонському районі Києва внесли зміни, але проігнорували пропозиції громадськості. При тому, що зміни стосувались забезпечення заїзду до прибудинкової території, а велосипедисти - такі ж учасники руху, як і всі інші. До того ж мова йде про найбільш завантажений та аварійно-небезпечний відрізок дороги.
“Однак у новій схемі організації дорожнього руху передбачено заїзд на прибудинкову територію прямо з кругової розв'язки. При цьому жодних інших змін немає. Для внесення цих змін збирали нараду під головуванням заступника голови Дептрансу Валентина Кульбако, у протоколі наради записано, що «зауваження представників громадськості відсутні». Але в нараді від громадськості брали участь лише голови ОСББ сусідніх будинків, а представників громадських організацій, які системно займаються безпекою руху, не запросили”, - повідомляють в Асоціації велосипедистів Києва.
У громадській організації зауважують, що Департамент транспорту КМДА і Київавтодор ігнорують усні та письмові звернення ГО «Пасажири Києва» та ГО «Асоціація велосипедистів Києва») щодо облаштування велосипедних переїздів через проспект Івасюка або принаймні розгляду цього питання на засіданнях Київської майстерні міста. І наразі в активістів просто не запитали їхньої думки, тож проспект залишився без велопереїздів, а велосипедисти - без безпечних умов руху.
До того ж як кажуть самі власники двоколісних, після капремонту весь проспект Івасюка не буде придатний для користування велосипедистами. Адже не вийде неперервно проїхати його весь, хоч десь не спішуючись. При цьому проїзною частиною теж не можна нормально проїхати, бо крайні смуги на кругових перехрестях дозволяють з'їхати лише на перший з'їзд. Хоча рік тому концепція розвитку велосипедної інфраструктури Києва передбачала, що проспектом Івасюка пролягатиме магістральний маршрут Оболонь - Поділ - Центр.
Як повідомляв Інформатор, про прокладення нового веломаршруту йдеться в Міській цільовій програмі розвитку транспортної інфраструктури міста на 2024-2025 роки Повідомляється, що створення нового маршруту дозволить багатьом киянам "пересісти на велосипеди та діставатися на роботу на двоколісному транспорті", - вважають автори документа. Також в програмі йдеться про те, що в столиці відсутня єдина велосипедна мережа та велоінфраструктура. І поки ще покращення у цьому питанні відсутнє.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.