На Деміївській вже зводять нову ділянку тунелю метро замість аварійної: що відбувається на будмайданчику

Робітники влаштували основу під новий тунель, поклали плиту з кількох шарів звичайного та армованого бетону, а також вже почали укладати армувальний каркас для бетонування нової монолітної 27-метрової ділянки тунелю

Київський метрополітен ремонт тунель Деміївська Голосіївська
Донизу спускають металеві частини - ймовірно, від каркасу для вже нової ділянки тунелю. Фото: скріншоти з відеоогляду Павла Авдокушина

У Києві на Деміївській площі нарешті почалися роботи з будівництва нової ділянки тунелю замість тієї, що була демонтована після того, як її визнали аварійною. Працівники компанії-підрядника вже почали складати каркас для бетонування конструкцій тунелю. А напередодні будівельники вже заклали під майбутній тунель основу та плиту з кількох шарів армованого бетону.

Новину повідомив у YouTube-огляді інфраструктурний оглядач Павло Авдокушин, який прискіпливо стежить за будівництвом. Він розповів, що ще тиждень тому, 12 липня, працівники вже почали укладати армувальний каркас для бетонування нової монолітної 27-метрової ділянки тунелю на місці аварійної ділянки, яку розібрали раніше.

Також оглядач написав, що напередодні робітники влаштували основу під новий тунель, а також плиту з кількох шарів звичайного та армованого бетону. Крім того, було вкладено гідроізоляцію та зроблено захисний шар по ній.

"Нова ділянка тунелю буде монолітною та прямокутною в перерізі. Протягом 108 м буде влаштований вібропоглинаючий конструктив кріплення рейок. А стару оправу поблизу місць примикання до нової ділянки продовжують зміцнювати зсередини торкретуванням", - зазначив фахівець.

На кадрах з відеоогляду, що виклав Авдокушин, видно, як робітники влаштовують гідроізоляцію на частині вже нового склепіння - там, де "круглий" в перерізі, старий, тунель контактуватиме з новою, "прямокутною", ділянкою. Це необхідно для герметичності стику двох конструкцій, особливо в умовах постійної вібрації від проходу потягів метро.

Як тривають роботи на аварійній ділянці тунелю і коли розраховують завершити ремонт

Нагадаємо, Інформатор слідкує за тим, як йдуть роботи з облаштування нової ділянки тунелю. Так, наприкінці квітня ми розповідали, що на будмайданчику нарешті почали серйозну роботу - розкрили оправу проблемної ділянки тунелю та почали готувати демонтаж. Зрештою, усі демонтажні роботи завершили напочатку липня 2024-го.

Також зазначимо, що міська влада у Києві декілька разів зміщала дати завершення ремонтних робіт на аварійній ділянці тунелю. Інформатор зібрав усі "версії" дат та розповів про те, як еволюціонували обіцяні владою півроку, що були визначені на ремонт ще в грудні 2023 року.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube