Попри дорогий ремонт, відомого шефа і спортивну зірковість, заклад INCH на Жилянській проіснував лише рік і тепер виставлений на продаж за 2,5 мільйона доларів
Атмосферні вечори, якісний сервіс і стартова ставка на преміум не врятували ресторан INCH від закриття. Не спрацював і зірковий статус власників - футболіста, захисника лондонського "Арсенала" й збірної України Олександра Зінченка та його дружини, спортивної оглядачки Влади Зінченко. Нині ресторан продається, і, на думку фахівців, головними причинами фіаско стали хибна локація та неправильна концепція.
Саме такі висновки озвучила засновниця компанії “Ресторанний консалтинг” і ресторанна експертка Ольга Насонова. Вона, до речі, брала участь в проєкті на його старті і попереджала власників, що приміщення на Жилянській, 59 не підходить під задумане. Вони ж міряли зробити пивний ресторан високого рівня, вклали купу грошей і не отримали результату.
“Приміщення на Жилянській 59 - глухий підвал житлового будинку, поряд вокзал, паркування немає, літній майданчик крихітний. Пішоходів, які могли б бути гостями пивного ресторану, в цьому районі дуже мало, а преміальні аудиторії по підвалах не ходять, потребують паркування та просторих світлих приміщень. Колеги, яким я розповідала про цю локацію, лише кривились: навіщо воно їм в цьому місці?”, - зазначає експертка.
Втім, власники не дослухалися порад, купили приміщення і зробили масштабний ремонт, який вимагав таких саме масштабних витрат, адже локація і з технічного боку була проблемною. Заклад від початку позиціонував себе як преміальний: тут подавали крафтове пиво, стейки, морепродукти, десерти та авторські коктейлі. Проте, за словами експертки, навіть якісні меблі та сучасне обладнання, гарний сервіс, смачна їжа та відомий шеф-кухар не змогли компенсувати недоліки проблемної локації.
Крім того, INCH мав, на думку Насонової, інші слабкі сторони: надто високі ціни для формату пивного ресторану, незатишний простір із великими екранами та нечітке позиціонування бренду. Попри те, що власниками були відомі особи, цього не вистачило, щоб зробити проєкт успішним. Як зазначила у коментарях одна з дописувачів, розраховувати на зірковий статус власників можна тільки кілька разів на рік - на свята.
Цікаво, що нині ресторан виставлений на продаж через агенцію нерухомості за 2,5 мільйона доларів. В оголошенні вказано, що йдеться про “вигідну локацію” та “готовий бізнес із прибутком”, хоча реальність вже довела, що саме розташування стало ключовим фактором у його закритті. І, як попереджає Ольга Насонова, ринок працює за своїми правилами і не пробачає позиції “я так хочу”.
Менеджмент закладу оголосив у соцмережах про “паузу”, зазначивши, що не знає, чи буде продовження. Серед киян залишились різні враження: хтось згадує приємну атмосферу й перегляди матчів, інші вважають, що локація могла б спрацювати, якби там був справді демократичний паб з можливістю подивитися спортивні події. Але в одному сходяться майже всі - ідея мала потенціал, який не вдалося реалізувати через ключові помилки на старті.
Нагадаємо, днями Інформатор написав про те, що одна з найпопулярніших пивних локацій Києва припинила роботу. Бар “Кеди”, що майже шість років пропрацював на Басейній, поповнив перелік закладів, що зникли з гастрономічної мапи столиці у 2025 році. У випадку з “Кедами” причинами стали зміни у звичках відвідувачів та втрата постійних клієнтів.
А за кілька днів потому ми дізналися, що культовий паб "Кеди" на Бесарабці у самому серці Києва виставлено на продаж. Його можна придбати разом з літньою терасою, дегустаційною кімнатою й інноваційною системою розлива пива. За усе устаткування, ліцензії тощо його власник Денис Жаткін хотів би отримати 150 тисяч доларів.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.