Літера Щ, як тризуб: на київській станції метро Площа Українських Героїв оновили написи

Читать на русском

Роботи проводилися вночі, коли поїзди не ходили, а столичний дизайнер Богдан Гдаль, який розробляв шрифт, брав участь у процесі особисто

Читать на русском
У київському метро встановили нові літери на станції "Площа Українських Героїв"
Роботи проводилися вночі, коли поїзди не ходили, а Гдаль брав участь у процесі особисто. Фото: Facebook Гдаля

Роботи проводилися вночі, коли поїзди не ходили, а столичний дизайнер Богдан Гдаль, який розробляв шрифт, брав участь у процесі особисто

У київському метро встановили нові літери на станції "Площа Українських Героїв". Шрифт розробив графічний дизайнер Богдан Гдаль, він же є автором нових літер на ст.м. "Звіринецька". Роботи проводилися вночі на 12 квітня, коли поїзди не ходили, а Гдаль брав участь у процесі особисто.

Загалом на стіні ст.м. "Площа Українських Героїв" встановлено 26 нових символів. Усі вони зроблені з алюмінію та пофарбовані у бронзовий колір. Вага кожної літери - близько 3 кг, вони стилізовані під давньоруський шрифт та мають гострі грані. Цікавим рішенням є виконання літери "Щ": її можна витрактувати одночасно і як тризуб, і як герб ЗСУ.

Автор шрифту, київський дизайнер Богдан Гдаль, виклав у Facebook світлини з процесу встановлення літер. Участь брав особисто, і, як зазначив у дописі, - втомився під час безсонної ночі. Адже кріпити напис до стіни можна було лише у момент, коли не ходять поїзди.

Попередній дизайн літер ("Площа Льва Толстого") для "синьої" гілки метро Києва було розроблено ще у 80-ті роки ХХ століття. Тоді київські літери були уніфіковані за стилем з аналогічними написами у московському метрополітені. Робітникам столичного метро нині залишається встановити нові написи ще на одній станції - "Звіринецькій" (колишня "Дружби народів"). Там процес заміни напису завершиться наприкінці квітня.

У скільки стане бюджету Києва аварія у метро та чи можливе ще будівництво гілки на Троєщину

Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що аварія у тунелі метро між ст.м. "Либідська" і "Деміївською" коштуватиме бюджету Києва майже 400 млн грн. Сума складає майже половину резервного фонду столиці на 2024 рік - і саме звідти місто візьме кошти на ремонтні роботи. Для порівняння: це річна сума грантів, які видав уряд усім маленьким підприємцям на початок власної справи 2022 року, або вартість усіх шкільних обідів у країні станом на 2021-й. Або трохи більше за суму, яку виділило місто 2023 року на ремонт усіх укриттів у місті.

Також ми розповідали з посиланням на колишнього радника Віталія Кличка, Максима Бахматова, що будівництво класичної гілки метро із підземними станціями та тунелями на житловий масив Троєщина у Києві наразі неможливе. Вартість робіт коштуватиме надто дорого, до того ж, у влади будуть інші пріоритети після завершення війни. Також почасти причина у тому, що нинішня столична влада не спромоглася побудувати лінію метро на житловий масив Виноградар попри наявність коштів та достатнього часового проміжку.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.