Названо суму збитків від аварії у метро Києва: ремонт з'їсть половину резервного фонду столиці

Читать на русском

Сума збитків еквівалентна усім грошам, які крїна витратила на підтримку підприємців 2022 року, або усі шкільні обіди 2021-го, її виділять з резервного фонду міського бюджету

Читать на русском
Вартість аварії у метро Києва
Роботи з відкриття постраждалої ділянки тунелю вже завершуються. Фото - Павло Авдокушин у Facebook

Сума збитків еквівалентна усім грошам, які крїна витратила на підтримку підприємців 2022 року, або усі шкільні обіди 2021-го, її виділять з резервного фонду міського бюджету

Аварія у тунелі метро між ст.м. "Либідська" і "Деміївською" коштуватиме бюджету Києва майже 400 млн грн. Сума складає майже половину резервного фонду столиці на 2024 рік - і саме звідти місто візьме кошти на ремонтні роботи. Для порівняння: це річна сума грантів, які видав уряд усім маленьким підприємцям на початок власної справи 2022 року, або вартість усіх шкільних обідів у країні станом на 2021-й. Або трохи більше за суму, яку виділило місто 2023 року на ремонт усіх укриттів у місті.

Відновлення тунелю на "синій" лінії столичного метрополітену коштуватиме бюджету міста 393,5 млн грн. Про це повідомив голова Тимчасової комісії Київради з питань метрополітену Олександр Тимченко на сторінці у Facebook. Сума становить майже половину резервного фонду міста на 2024 рік (836,4 млн грн), і саме звідти, за словами Тимченка, кошти виділять на ремонт тунелю.

Сума чимала. У спільноті "Пасажири Києва" зазначили, що, якщо порівнювати вартість ремонту з будівництвом метро на Виноградар, то вона еквівалентно прокладанню приблизно 500 метрів нового тунелю. Аналогічною була сума грнтів, які видав уряд усім маленьким підприємцям на початок власної справи 2022 року, або вартість усіх шкільних обідів у країні станом на 2021-й.

Також, за словами Олександра Тимченка, гроші на ремонт вже були виділені - розпорядженням №281 КМВА від 1 квітня. Відповідне розпорядження дійсно було оприлюднено на сайті КМВА. У ньому, окрім суми, йдеться про внесення відповідних змін до розпису бюджету Києва на 2024 рік. Контроль за виконанням рішення "розписаний" на першого заступника Кличка, Миколу Поворозника.

Чи зірвано строки ремонту: коментують екс-міський голова та професор з архітектури

Нагадаємо, днями Інформатор повідомляв з посиланням на колишнього голову міста Києва Леоніда Косаківського, що проєкт ремонту аварійної ділянки тунелю на "синій" лінії метро ще не було представлено громаді міста, хоча його мали надати до 15 березня. Загалом, роботи відстають від графіку: так, колишній директор КП "Київський метрополітен" Віктор Брагінський спочатку обіцяв, що підрядник, ГК "Автострада", впорається до початку-середини літа. Потім мер Віталій Кличко відсував дедлайн на серпень. Керівництво ж самої "Автостради" запопадливо каже про можливість відкриття тунелю восени, не конкретизуючи дату.

Також ми писали про те, що ремонт тунелю на синій гілці метро Києва може тривати близько року. Про це розповів доктор технічних наук, професор кафедри архітектурних конструкцій Київського національного університету будівництва й архітектури Володимир Скочко під час круглого столу на тему проблем при будівництві та експлуатації столичної підземки. Саме таким буде строк ремонту у випадку, якщо відновлення буде вестися відкритим методом - тобто, з розкриттям ґрунту навколо тунелю і заміною його оправи, а саме такий варіант, стверджують фахівці, і розглядають у КМДА.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.