Киянин отримав дзвінок від співробітника програми "Є-підтримка" та отримав в Ощадбанку кредит в 75 758 гривень - рішення суду

Читать на русском

Після дзвінка чоловіку почали надходити повідомлення з кодами для переказу та списання коштів

Читать на русском
Ощадбанк
У чоловіка списали з картки Ощадбанку кошти у сумі 75 758 гривень

Після дзвінка чоловіку почали надходити повідомлення з кодами для переказу та списання коштів

Чоловік користувався послугами Ощадбанку та отримав дзвінок від співробітника програми "Є-підтримка". Він назвав останні 4 цифри своєї банківської картки. Згодом дізнався про зняття значної суми кредитних коштів. 

Як вказується у рішенні Печерського районного суду Києва, чоловік є споживачем фінансових послуг АТ "Державний ощадний банк України". Йому відкрили рахунок на умовах тарифного пакета "Мій комфорт" із відповідними тарифами за користування платіжною карткою. Згодом на його телефон надійшов виклик, на який він відповів. Особа, яка телефонувала назвалася співробітником програми "Є-підтримка" та повідомила, що він має право на додаткові державні виплати, як тимчасово переміщена особа і для того, щоб здійснити нарахування коштів необхідно уточнити анкетні дані та назвала останні 4 цифри його банківської карти й попросила підтвердити їх.

Чоловік перевірив останні 4 цифри та підтвердив їх правильність. Жодної іншої інформації щодо своєї картки він не надавав. Після дзвінка почали надходити повідомлення з кодами для переказу коштів та про списання. З'ясувалось, що з картки зняли значну суму кредитних коштів, а саме: 75 758 гривень.

Рішення суду

Позов чоловіка задовольнили. Акціонерне товариство "Державний ощадний банк України" зобов'язали зарахувати на його рахунок безпідставно списані внаслідок проведення операції кошти у розмірі 75 758 гривень. Також фінустанова має припинити та скасувати нарахування процентів, пені та інших штрафних санкцій за користування використаним кредитним лімітом.

"Відповідач не надав доказів, які безспірно доводять, що позивач своїми діями чи бездіяльністю сприяв втраті, незаконному використанню ПІН-коду або іншої інформації, яка дає змогу ініціювати платіжні операції за допомогою банкової системи. Натомість він вчинив всі необхідні дії, які входять в коло обов'язків клієнта при виникненні ситуації з безпідставно списаними коштами з рахунку, а саме негайно зателефонував на гарячу лінію "Ощадбанку" та повідомив про несанкціоновані дії з його карткою. У зв'язку з цим і відсутні підстави для покладення цивільно-правової відповідальності на позивача. Отже, з урахуванням викладеного, позов підлягає задоволенню в повному обсязі", - додали у суді. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.