Кияни вимагають звільнити керівника департамента транспорту Кандибора: з’явилась петиція

Читать на русском

Очільнику департаменту згадали зупинку метро, будівництво нової розв'язки на Оболоні за 2 мільярди гривень та провальні тендери на закупівлю тролейбусів за кошти Європейського інвестиційного банку.

Читать на русском
Кияни вимагають звільнити керівника департамента транспорту Кандибора: з’явилась петиція
Це не перша спроба достукатися до Кличка

Очільнику департаменту згадали зупинку метро, будівництво нової розв'язки на Оболоні за 2 мільярди гривень та провальні тендери на закупівлю тролейбусів за кошти Європейського інвестиційного банку.

Рік тому кияни зібрали 6000 підписів під петицією про звільнення Руслана Кандибора з посади директора Департаменту транспортної інфраструктури. Попри вимогу киян, мер Віталій Кличко не підтримав звільнення Кандибора, а навпаки став на його захист. Про це йдеться у черговій петиції від 24 червня 2024 року. 

Автор петиції, співзасновник громадської організації "Пасажири Києва" Олександр Гречко вважає, що з транспортною інфраструктурою столиці не все гаразд. Свіжий випадок - обвал тротуарної консолі на Повітрофлотському шляхопроводі. 

На сайті петиції з'явилась нова пропозиція.
На сайті петиції з'явилась нова пропозиція.

 

«Ще у 2020 році КП «Київавтошляхміст» повідомило Дептрансу, що шляхопровід визнаний непрацездатним. Визнання непрацездатним відбулось у 2017 році. І рік тому - у липні 2023 - КП Київавтошляхміст вчергове звернулось до директора Дептрансу Руслана Кандибора з проханням хоча б обмежити проїзд великогабаритного транспорту. Бо фінансування на реконструкцію шляхопроводу отримати не вдалось через незатвердження Міської цільової програми по розвитку транспорту», - йдеться у тексті петиції.

За словами Олександра Гречка, на сьогодні це єдина міська програма на 2024 рік, яка не прийнята Київрадою з листопада 2023 року. Автор петиції вважає, що «чинний директор Дептрансу під час війни намагався в угоду забудовникам протягнути будівництво нової дороги через заказник Осокорські луки».

«А тим часом Кандибор на посаді майже 3 роки, за які можна було б виконати основні протиаварійні роботи та відновити поточне обслуговування інфраструктури. Але цього не зроблено, навпаки всі ресурси вкладаються у масштабні проєкти, замість утримання. І за цей час бездіяльність щодо аварійних об'єктів і ігнорування їх технічного стану - вже призводить до реальних ризиків життю і здоров'ю киян», - вважає представник ГО.

Серед провалів Руслана Кандибора представники громадської організації «Пасажири Києва» називають такі ситуації:

  • Аварійна зупинка перегону метро Либідська - Деміївська в результаті підмивання тунелів річкою Либідь у грудні 2023 року. Про проблему знали і намагалися замовчати, що призвело до потреби зупиняти метро в авральному режимі. Тепер замість нормального регулярного утримання тунелів метро з бюджету міста витрачають 400 мільйонів гривень на облаштування нового тунелю. А жителі Голосієва та Теремків вже пів року без нормального сполучення.
  • Розтрати на нові розв’язки під час війни. Попри вимоги киян зупинити будівництво розв'язок до закінчення війни, Кандибор почав будівництво нової розв'язки на Оболоні з кошторисною вартістю 2 мільярди гривень, не надавши жодних розрахунків ані громаді, ані депутатам Київради щодо її доцільності. Також виконав реконструкцію Дегтярівського шляхопроводу за 920 мільйонів гривень зі збільшенням його розмірів, що призвело до надлишкових витрат, і - знову без розрахунків щодо доцільності виконання реконструкції в такому вигляді.
  • Організація провальних тендерів на закупівлю тролейбусів за кошти Європейського інвестиційного банку. На перший тендер не прийшов жоден учасник. Другий тендер був виписаний з умовами, які схожі на дискримінаційні до українських виробників, і навіть після отримання заявок від двох іноземних виробників був скасований. Третій оголошений тендер фактично має умови попереднього тендеру, що веде до чергового провалу, і гру на руку іноземним виробникам.
  • Згортання вже розпочатих проєктів реконструкції трамвайних колій.
    Відсутність інновацій для покращення мобільності у Києві. Департамент транспортної інфраструктури окрім утримання господарства в першу чергу має формувати політики та займатися розвитком транспортної інфраструктури. 

Активісти вважають цей перелік проблем з транспортом у столиці неповним. Тому просять звільнити Руслана Кандибора з посади та обрати нового очільника департаменту на відкритому конкурсі з залученням до відбору міжнародних експертів. Також новий керівник має провести аудит стану всіх транспортних споруд та розробити програми ремонту транспортної інфраструктури.

На момент підготовки матеріалу петицію про звільнення Руслана Кадибора підтримали 219 киян. Для того, щоб отримати відповідь на звернення, потрібно зібрати 6 тис. голосів й на це ще є 59 днів.

Кличка знов просять встановити пам'ятник Рональду Рейгану в центрі Києва

Народний депутат Мар’ян Заблоцький вдруге спробує зібрати голоси під зверненням до столичної влади з пропозицією встановити у Києві пам’ятник затятому антикомуністу Рональду Рейгану. Відомо, що 40-й президент США зробив чимало для того, аби перемогти «імперію зла». Колишній актор на посаді голови держави пропагував свободу підприємництва та пріоритетність фінансування оборони країни. Монумент на його честь пропонують встановити на місці пам’ятника Ватутіну, чи Леніну, чи Щорсу. Про це йдеться у петиції на сайті Київради від 19 червня 2024 року. 

Монумент пропонують встановити на одному з місць, де раніше були розташовані:

  • пам’ятник Ватутіну (при вході в Маріїнський парк з боку вулиці Михайла Грушевського);
  • пам’ятник Леніну (розі бульвару Тараса Шевченка та вулиці Хрещатик, навпроти Бессарабського ринку);
  • пам’ятник Щорсу (на перетині вулиці Комінтерну та бульвару Шевченка);
  • пам’ятник учасникам Січневого повстання (в центрі Маріїнського парку);
  • пам'ятник Переяславській раді під Аркою свободи українського народу (перейменована Арка дружби народів).

Інформатор писав, що петиція до Кличка з закликом врятувати Китаїв набрала необхідні для розгляду голоси.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.