Київське метро замовило кабінку для червоних капелюшків за 200 тисяч

Підприємство провело закупівлю кабінки чергової біля ескалатора, її мають зробити й поставити підземці до 30 червня 2026 року

Кабінка чергової біля ескалатора метро Київ
Так виглядає сама кабінка чергових біля ескалаторів, та система інтеркому й зв'язку всередині. Фото: Наш Київ

КП "Київський метрополітен" закуповує кабінку чергової біля ескалатора. Йдеться про лише один виріб, який мають поставити підприємству до 30 червня 2026 року. Ціна за кабінку - неодмінний елемент інфраструктури підземки - складе 223 тис грн.

Закупівлю кабінки чергової біля ескалатора КП "Київський метрополітен" провів у публічній системі електронних торгів Prozorro. Початок оголосили ще 27 серпня 2025 року, кінцевий строк подання тендерних пропозицій припав на 5 вересня. Була подана лише одна пропозиція, від ПП "Леонзахистбуд", її ціна збігається з очікуваною вартістю закупівлі, оголошеною київською підземкою - 223 тис грн.

Станом на зараз аукціон з одним учасником вже завершений, і на сайті Prozorro в закупівлі статус "пропозиції розглянуті". Якщо замовника задовольнить пропозиція постачальника, на розроблення креслень, їхнє узгодження з КП "Київський метрополітен" та виконання замовлення у ПП "Леонзахистбуд" буде понад півроку - поставити готовий виріб підприємство має до 30 червня 2026-го.

Крім того, у додатках до угоди зазначені технічні характеристики кабінки. Вона має бути модульною (розбірною), довжиною у 1,2 метри і шириною у 80 сантиметрів. Конструкція має бути закріплена на рамі по периметру і мати розсувні двері шириною 55 сантиметрів. Всередині кабінки мають бути стільниця з ДСП, усі інші елементи - систему оповіщення та телефонний апарат - змонтують вже самі працівники метрополітену.

Доставити кабінку мають на ст.м. "Мінська" на "синій" лінії метрополітену - це станція неглибокого залягання, і там взагалі немає ескалатора. Втім, у технічній документації зазначено, що там розташований склад метрополітену, відтак, саме туди мають привезти виріб на зберігання. На якій саме станції мають у підсумку встановити кабінку, не повідомляють.

Їздиш, платиш - самі збитки: чому київське метро має найгірші показники дохідності по країні

Нагадаємо, раніше Інформатор писав, що у Києві пропонують змінити назви кількох станцій метро та одного депо на лівому березі міста. Мета цього - усунення топографічної плутанини при навігації, оскільки деякі зі станцій мають назву, що не відповідає їхньому дійсному географічному розташуванню. Так, станцію підземки "Берестейська" радять назвати ім'ям історичної місцевості "Грушки", де вона дислокована, а назву "Дарниця" поки прибрати зовсім, оскільки вона навіть не розташована у Дарницькому районі міста.

Також ми розповідали, що, попри зростання доходів у 2023–2025 роках, метрополітени в усіх українських містах, де є підземка, залишаються глибоко збитковими. Та все ж найгірша ситуація – у Київському метрополітені. Він показав найбільші збитки з-поміж усіх, минулоріч показав "мінус" майже на 3 млрд грн, а у 2025-му лише за перші шість місяців вже перевершив погані результати 2021-го року.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити