Київський метрополітен показав рекордні збитки і став найгіршим в країні за доходами

Лише за перші шість місяців 2025 року столичне метро стало найзбитковішим серед усіх українських підземок, сума збитків сягнула 2,59 млрд грн

Метро Київ вагон турнікет
Київська підземка є глибоко збитковою, втім, міський голова столиці обіцяв, що тарифи не підвищуватимуть до завершення війни

Попри зростання доходів у 2023–2025 роках, метрополітени в усіх українських містах, де є підземка, залишаються глибоко збитковими. Та все ж найгірша ситуація – у Київському метрополітені. Він показав найбільші збитки з-поміж усіх, минулоріч показав "мінус" майже на 3 млрд грн, а у 2025-му лише за перші шість місяців вже перевершив погані результати 2021-го року.

Аналітику про фінансові результати метрополітенів (і метротраму, що працює у Кривому Розі) уклало видання "Слово і діло". Згідно з його даними, у першому півріччі 2025 року київський метрополітен став найзбитковішим серед усіх українських підземок — сума збитків сягнула 2,59 млрд грн. Так, видання порівняло показники чотирьох метрополітенів: Києва, Харкова, Дніпра та Кривого Рогу з 2019 до 2025 року (за поточний рік взяли підсумки за перше півріччя).

"У 2019 році найбільший дохід мав Київський метрополітен – 3,39 млрд грн. У 2020–2021 роках цей показник скоротився майже вдвічі через пандемію COVID-19, а з початком повномасштабної війни в 2022-му – ще майже вдвічі: лише 1,08 млрд грн", – повідомляє видання.

У 2023–2024 роках дохід зріс до 1,63 млрд, а за перше півріччя 2025 року становив 833,6 млн грн. Це на 3,3% більше, ніж за перше півріччя 2024-го (тоді було 806,6 млн грн). Втім, усі метрополітени щороку завершували з фінансовими збитками, крім Кривого Рогу в 2022-му (+6,6 млн грн), зазначає видання.

"Найгірша ситуація – в Києві: з -635,5 млн у 2019-му збитки зросли до -2,9 млрд у 2024 році. За перше півріччя 2025-го – вже -2,59 млрд грн. У Харкові ситуація теж загострилась: у 2023 році збитки сягнули -431,9 млн, а в першому півріччі 2025 року вже -234,5 млн – це більше, ніж за весь 2021 рік", – говориться у публікації.

Проблеми метро: варшавські "гуманітарні" вагони непридатні для Києва

Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що київський метрополітен і КП "Київпастранс" не надто ефективно використовують транспорт, переданий у якості гуманітарної допомоги українській столиці європейськими партнерами. Так, з 60 вагонів метро, що приїхали до Києва з Варшави, на лініях курсують лише 20. А зі 132 автобусів маршрутами їздять хіба 60 одиниць.

Також ми розповідали, що у середу, 16 липня 2025 року сталися перебої у роботі підземки. Щоправда, цього разу - на її наземній частині "червоної" лінії. Декілька станцій, "Лісову" й "Чернігівську", закрили через сильну пожежу, що вирує біля кінцевої станції уздовж Броварського проспекту.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити