Достукатися до ДТЕК: киянам краще писати, аніж дзвонити - експеримент Інформатора

Мешканці столиці скаржаться на, м’яко кажучи, погану комунікацію ДТЕК Київські електромережі з користувачами, а практика показує, що дописи у соцмережах наразі діють ефективніше, ніж спроби додзвонитися

ДТЕК Київські мережі комунікація з клієнтами
Фанати особистого спілкування "голосом" можуть спробувати дзвінки, але є підозра, що терпіння все одно скінчиться раніше

Аварійні та стабілізуючі відключення населення від електроенергії і загальна ситуація зі світлом зробило оператора розподілу електрики ДТЕК Київські електромережі, мабуть, найпопулярнішою компанією і в масштабах країни, і в столиці. Підстав чимало: перепади напруги, аварії, скарги на недотримання графіків, погрози судами та питання, яке сьогодні хвилює всіх - “скільки нам ще це терпіти?” Додамо сюди аврали на початку кожного місяця, коли кияни передають показники лічильника, повітряні тривоги, під час яких ніхто розмовляти не буде, та офіційну статистику ДТЕК про навантаження на кол-центр, що збільшилося в 10 раз.

У підсумку: витрачати час на спроби додзвонитися - марна справа. Так, Інформатор вирішив перевірити, чи довго доведеться чекати на відповідь оператора за телефонами кол-центру, вказаними на офіційних сторінках ДТЕК Київські електромережі у соцмережах. Час очікування чималий, і неважливо, за яким номером телефону клієнт намагається “достукатись”: за час, що в слухавці грає енергійна мелодія, можна подрімати, зварити суп або вигуляти собаку.

Результат однаковий - більш за все, терпіння скінчиться раніше, ніж ви отримаєте відповідь. Нашого вистачило на повноцінних 25 хвилин, за цей час ми не отримали відповіді від оператора. Звісно, є сучасна альтернатива у вигляді чат-ботів у Viber та Telegram. Але вони не працюють вночі, та й за їхньою допомогою можна лише передати покази та отримати інформацію про відключення електроенергії.

Залишаються соцмережі, і тут йде досить жвава комунікація - як мінімум, емоційна. Найбільш поширена скарга стосується несправедливого вимкнення електрики по принципу “на Лісовому масиві світло є 5 годин на добу, а Печерськ взагалі не вимикають”. 

ДТЕК на це терпляче відповідає щось на кшталт: “За можливості наші диспетчери намагаються чергувати групи та лінії при відключеннях. Але така можливість не завжди є, адже споживання та виробництво електроенергії не є постійними величинами. Вони весь час змінюються. Тому відключення відбуваються відповідно до поточного стану в енергосистемі”.

Але можна отримати і більш конкретну відповідь, описавши проблему та залишивши адресу. У будь-якому разі, потрібно проявити наполегливість. І ще - важливо не опускатися до образ. І пам’ятати: графіки наразі, на жаль, не стабільні, особливо щодо світло-сірої зони. Але відсутність світла в білій зоні означає аварію, відмову обладнання, хоча, може, й помилку. В цьому разі треба залишити заявку на сайті мереж для детального з'ясування причини и не втрачати час на спроби додзвонитися.

З серпня у Києві можуть взагалі перестати відключати світло

Нагадаємо, Інформатор розповідав, що за деяких умов у столиці  може не бути відключень електрики. На думку експертів, для цього потрібне завершення планових ремонтів енергоблоків українських АЕС, а також завершення спеки. І, звісно, ​​відсутність обстрілів з боку російських військ, таких же нищівних для енегросистеми України, як і навесні 2024 року. 

Також ми повідомляли, як спека та знеструмлення псують продукти, через що у столиці реєструють регулярні спалахи харчових отруєнь. До того ж, Держспоживслужба отримує "купу скарг" від киян щодо порушення термінів та умов зберігання продуктів у супермаркетах. Там продають швидкопсувні продукти в холодильниках з температурою 15-20°C, хоча мали б – при 6-8°C.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube