Мінімізувати вплив відключень електроенергії на безпеку дорожнього руху в столиці не вийде: світлофорні об’єкти так і залишаться у категорії найбільш ненадійних електроприймачів
Менш ніж за два місяці набрала необхідні 6 тисяч голосів петиція із закликом під'єднати світлофори в столиці та області до ліній критичної інфраструктури. Але пропозиція забезпечити їхню безперебійну роботу та убезпечити водіїв та пішоходів отримала відмову з боку міської влади. Причини у КМДА перелічують такі: це дорого, обтяжливо, довго, та класичне "не все у нашій компетенції".
Перш за все, світлофори не мають шансів навіть наблизитися до критичної інфраструктури через свою “неважливу” категорію. Як йдеться у відповіді на петицію, за надійністю електропостачання всі електроприймачі діляться на три категорії, за рівнем важливості для суспільства і функціонування міста. І світлофорні об’єкти належать до найбільш незахищеної третьої категорії. Надати їм важливості можуть зміни до існуючих державних будівельних норм, а це не в компетенції Київради.
До того ж, сам процес зміни точки підключення світлофорів, згідно з відповіддю на петицію, це гігантський обсяг робіт. Треба розробляти проєктно-кошторисну документацію, узгоджувати все в різних інстанціях, прокладати кабель, а потім ще приводити до ладу територію, де проходили будівельні роботи. Навіть якщо уявити, що за це взялись і довели до кінця, часу та грошей піде стільки, що краще й не починати.
“Враховуючи практичні терміни розробки проєктно-кошторисної документації, її узгодження та виконання будівельних робіт, у разі безумовного сприяння всіх відповідальних органів державної влади, зміна точки приєднання усіх світлофорних об’єктів, що перебувають на балансовому утриманні Комунального підприємства "Центр організації дорожнього руху", триватиме декілька років і може коштувати від 2 до 4 млрд грн", - йдеться у відповіді.
Цікаво, що, наприклад, в Черкасах міська рада знайшла гроші на підключення 26 світлофорів до мереж критичної інфраструктури. Так, не той масштаб, як у столиці, але зробили хоча б щось. Проте київська влада зазначає, що теж не сидить, склавши руки, а встановлює шафи резервного живлення, які дають змогу світлофорам працювати під час відключень до 24 годин. Цього року таких шаф з’явилося 77, загалом у столиці їх 280.
Нагадаємо, Інформатор повідомляв, що багаточасові знеструмлення у Києві можуть бути політичним елементом "приборкання" міського голови, Віталія Кличка, з боку центральної влади. Порівняно зі столицею, у Дніпрі, де також знаходяться чимало промислових підприємств, електроенергію майже не відмикають - так саме і в Харкові, де попри знищення усієї генерації містяни сидять зі світлом майже цілодобово. Відтак, проблема може полягати у власній політичній грі, яку веде Віталій Кличко.
Також ми підготували перелік з коворкінгів - сучасних робочих зон, чи колективних офісів, обладнаних усім необхідним для комфортної щоденної роботи. Це місце, де завжди є електроенергія, швидкісний Інтернет та бонуси у вигляді кави-чаю, шафок для особистих речей і навіть душових кабін.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.