Чоловіки без бронювання: перша жінка-машиністка в історії метро Києва почне працювати наприкінці 2024 року

Читать на русском

Через складнощі з бронюванням чоловіків, до метро почали активно запрошувати жінок: сьогодні студентка опановує складнощі професії у Дарницькому депо, а днями київська підземка оголосить про набір ще однієї групи слухачів, куди також запрошують жінок

Читать на русском
КП Київський метрополітен жінка машиніст мобілізація бронювання
За словами в.о. директора метро Києва Віктора Вигівського, перша жінка почне працювати машиністкою наприкінці року

Через складнощі з бронюванням чоловіків, до метро почали активно запрошувати жінок: сьогодні студентка опановує складнощі професії у Дарницькому депо, а днями київська підземка оголосить про набір ще однієї групи слухачів, куди також запрошують жінок

Через проблеми із бронюванням чоловіків-машиністів, на цю роботу у КП "Київський метрополітен" йдуть працювати жінки. Так, одна пані вже проходить навчання цій професії - причому, за даними Інформатора, опанування знаннями та навичками відбувається у Дарницькому депо. У метро розповідають, що студентка вийде на роботу вже наприкінці 2024 року.

Про працевлаштування жінок у столичній підземці розповів в.о. начальника КП "Київський метрополітен" Віктор Вигівський. Посадовець каже, що серед студентів, хто проходить навчання на машиніста, нині є одна жінка. За даними Інформатора, вона вчиться у Дарницькому депо. Крім того, каже Вигівський, жінки працевлаштовуються на інші спеціальності.

"Наразі в технічній школі триває підготовка майбутніх машиністів, серед слухачів – одна жінка. Ця група завершить навчання та вийде на лінію наприкінці цього року. Водночас найближчим часом ми оголосимо новий набір на курси машиністів. Сподіваємося, що до них долучаться як чоловіки, так і жінки. Загалом на підприємстві працює 41% жінок і 59% – чоловіків", - цитує портал КМДА Вигівського.

За словами Вигівського, кількість вакансій у метро перевищує 15%. У дефіциті - слюсарі, токарі, електрики та машиністи метро. Останніми, каже очільник підземки, можуть працювати тільки ті співробітники, хто пройшов безпосереднє навчання в умовах підприємства - такою є специфіка професії.

Чи дійсно бронюють співробітників на транспорті: ситуація в метро та у Київпастрансі

Зазначимо, що Інформатор днями поспілкувався з одним із машиністів київського метрополітену. Він розповів, що жінкам складно буде опанувати професію через суто "чоловічий" характер - адже саме машиністам доводиться ремонтувати рухомий склад, якщо той виходить з ладу. А також зазначив, що навчання професії триває приблизно рік. Крім того, машиніст поскаржився, що більшість із машиністів підземки не заброньована - відтак, на "зеленій" лінії 42 машиністам із приблизно 150 прийшли повістки.

Також ми розповідали, що водіїв київських автобусів, тролейбусів і трамваїв почали бронювати від мобілізації з 24 січня 2024 року. Строк бронювання становить 6 місяців. Також бронюють інших працівників, що є військовозобов'язаними. Втім, такою є ситуація лише на папері: самі працівники скаржаться на те, що керівництву депо немає справи до мобілізації співробітників, а випуск транспорту лише скорочуватиметься.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.