На Деміївській площі у Києві бетонують основу під новий тунель та запускають у повітря екскаватор

Читать на русском

Тривають роботи із ремонту аварійного тунелю метро: підрядник вже повністю демонтував рештки оправи 27-метрової ділянки, продовжує вилучати пливун, що був під нею, а також вже розпочав бетонувати плиту основи під новий відтинок, який прокладатимуть трохи згодом

Читать на русском
Ремонт тунелю метрополітен Київ Голосіївська Деміївська площа
Важкий екскаватор прив'язали до строп та підняли в повітря 50-тонним краном. Фото: Павло Авдокушин

Тривають роботи із ремонту аварійного тунелю метро: підрядник вже повністю демонтував рештки оправи 27-метрової ділянки, продовжує вилучати пливун, що був під нею, а також вже розпочав бетонувати плиту основи під новий відтинок, який прокладатимуть трохи згодом

На Деміївській площі у Києві продовжуються роботи з ремонту аварійного тунелю метро. Як заявив днями міський голова, Віталій Кличко, об'єкт має бути зданий в експлуатацію напочатку осені. Але чи будівельники з ГК "Автострада" впораються із завданням до встановленого мером дедлайну - наразі невідомо. Нині ж вони вже повністю видалили з тунелю рештки старої оправи і почали бетонувати основу для прокладання нової ділянки.

Як розповідає у своєму відеоблозі інфраструктурний оглядач Павло Авдокушин, станом 2 липня працівники підрядної компанії вже повністю демонтували рештки оправи 27-метрової ділянки аварійного тунелю. Тривають роботи з вилучення пливуна, що був під старим тунелем. Також вони вже розпочали бетонувати плиту основи під новий відтинок тунелю. Крім того, каже він, були добетоновані та посилені стіни на торцях котловану та під тунелем задля стримання пливуна.

По бетону першого етапу торкретування старої оправи з боку станції "Деміївська" роблять каркас під другий етап. З обох боків котловану склали каркас, а також частково, - опалубку під перехідні коміри. А от з боку "Либідської" поки перший етап торкретування не завершено. Нова ділянка тунелю буде монолітною та прямокутною в перерізі, а сопряжіння виконають через монолітні "коміри", нагадує Авдокушин. На протяжності 108 м. буде влаштований вібропоглинаючий конструктив кріплення рейок.

Також Авдокушин показав, як з глибини котловану 50-тонний кран вилучав екскаватор, що працював всередині з відбійником. Важку теніку підіймали вгору обережно, щоб не зачепити й не порушити жодну з розпірок-"розстрілів", що забезпечують нині цілісність котловану.

Роботи тривають без збоїв по часу: коли здадуть тунель, розповів Віталій Кличко

Нагадаємо, Інформатор писав, що напочатку травня почали роботи з буріння додаткових паль. Ще раніше фахівці розпочали демонтаж залізобетонних тюбінгів. Для прискорення робіт, спеціалісти провели часткове розкриття тунелю, а саме влаштували технологічний отвір для транспортування назовні демонтованого колійного бетону і подання необхідних матеріалів.

А буквально днями міський голова, Віталій Кличко, зробив заяву про те, що ремонт аварійного тунелю між станціями столичного метро "Либідська" та "Деміївська" йде без збоїв по часу. Раніше озвучені терміни ремонту підземки будуть дотримані та на початку осені знову зможуть все запустити.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.