Це фантазії: у київському метро заперечують, що людей під потяг штовхав зловмисник

Читать на русском

Начальник служби руху КП "Київський метрополітен" Сергій Ткачук стверджує, що будь-які чутки про наглий характер загибелі пасажирів є не більше, ніж чутками, а всі випадки мають різну специфіку

Читать на русском
Метро Києва інциденти нещасні випадки ДСНС
Минулого місяця у київській підземці сталося 3 випадки потрапляння людей на колії

Начальник служби руху КП "Київський метрополітен" Сергій Ткачук стверджує, що будь-які чутки про наглий характер загибелі пасажирів є не більше, ніж чутками, а всі випадки мають різну специфіку

У червні 2024 року на колії метрополітену впали вже троє пасажирів. Як стверджують правоохоронці, усі три випадки мають різне підґрунтя, пов'язане зі складним фізичним станом, необережністю чи психологічними проблемами людей. Але мережею ширяться більш похмурі чутки: мовляв, йдеться про справжнього штовхача у підземці столиці. Втім, у КП "Київський метрополітен" такі здогадки називають маячнею.

Трагічні випадки сталися у підземці 13, 27 та 28 червня. Перше потрапляння сталося на ст.м. "Контрактова площа", тоді 39-річній жінці, що втратила рівновагу і потрапила під потяг, нажаль, довелося ампутувати ушкоджену руку. Другий випадок трапився на ст.м. "Університет", тоді 33-річний чоловік травмував ноги. Нібито, він стрибнув під потяг самостійно. А під час третього трагічного випадку 57-річна пасажирка, якій нібито стало зле, загинула на коліях.

У поліції кажуть: усі три випадки між собою ніяк не пов'язані. А трагічні випадки могли трапитись через необережність пасажирів, їхній фізичний стан (запаморочення, погане самопочуття) чи важкий психологічний стан. Втім, мережею ширяться чутки про те, що, нібито, усі три випадки - не випадковість, а в метро є людина, чи навіть декілька людей, хто штовхає пасажирів під потяг.

"Ці випадки трапилися з різних причин. Зараз проводиться слідство відповідними органами - і ніяких зловмисників ані ми, ані свідки не виявили. Я хочу заспокоїти киян - це їхні фантазії. Наразі ж на ці випадки можуть впливати такі чинники, як підвищення температури, інші психологічні чинники, які впливають на людей у наш непростий час війни", - зазначив начальник служби руху КП "Київський метрополітен" Сергій Ткачук у коментарі ТРК "Київ 24".

Чому неможливо встановити захисні бар'єри у метро

Нагадаємо, Інформатор розповідав, що кияни просять міську владу встановити захисні екрани на станціях метро. Аналогічні бар'єри нерідко ставлять на найбільш завантажених напрямках підземки у інших країнах, щоб убезпечити пасажирів від випадкового падіння на колії перед потягами. А у Києві ситуацію різко ускладнює ще й пригнічений стан частини населення, що пов'язаний з війною.

Втім, наразі встановлення захисних бар'єрів у столичній підземці неможливе, про що зявили фахівці. Ідея була б слушною, якби у метро Києва планували модернізацію із заміною "живих" машиністів на автоматичні системи. Адже лише у разі автоматизації у тій чи іншій формі можливо ізолювати рух потягів від випадкового падіння. Виною усьому людський фактор - машиніст навряд чи зможе бездоганно зупинити потяг навпроти дверей такого бар'єру чи екрану.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.