У Києві відремонтують втомлений шляхопровід біля станції метро Чернігівська - деталі тендеру

Читать на русском

КК Київавтодор замовив роботи з розробки проєктно-кошторисної документації для проведення капремонту шляхопроводу на перетині вул. Миропільської з Броварським проспектом у Дніпровському районі столиці

Читать на русском
Ремонт шляхопроводу Дніпровський район Києва метро Чернігівська
Шляхопровід було побудовано 1967 року, по ньому проходить трамвайна лінія, яку, ймовірно, демонтують на час ремонту

КК Київавтодор замовив роботи з розробки проєктно-кошторисної документації для проведення капремонту шляхопроводу на перетині вул. Миропільської з Броварським проспектом у Дніпровському районі столиці

У Києві біля ст.м. "Чернігівська" планують провести капремонт шляхопроводу. Йдеться про транспортну розв'язку на перетині вул. Миропільської з Броварським проспектом та Святошино-Броварською, "червоною", лінією метрополітену. Роботи з розробки проєктно-кошторисної документації якраз днями планує замовити КК "Київавтодор".

Відповідний тендер на проведення робіт з розробки проектно-кошторисної документації по ремонту шляхопроводу пройде 8 липня 2024 року. Тендер було оприлюднено 20 червня, і зараз він перебуває на стадії подання пропозицій. Очікувана вартість робіт становить 15,6 млн грн, і цікавість до цього тендеру є - потенційні учасники ставлять запитання до замовника і намагаються оскаржити деякі умови.

Згідно з умовами, роботи з розробки проєкту мають бути виконані впродовж 14 місяців з дати укладання договору. Компанія-переможець повинна мати досвід з виконання аналогічних завдань, причому впродовж останніх трьох років (саме цю умову оскаржують, вважаючи, що вона виписана під конкретного виконавця). А також, вона повинна мати наявну матеріально-технічну базу та технології, під якими розуміється "програмне забезпечення АВК5" та "ПЗ AutoCAD" (дво- й тривимірна система автоматизованого проєктування та креслення, розроблена компанією Autodesk - Ред).

Серед характеристик предмета закупівлі є дані про сам шляхопровід: він був побудований 1967 року, має 6 смуг руху, довжину 46,8 м, ширину - 34,8 м. Перильна огорожа металева, бар'єрна - з гранітним підвищеним бортом. Також є згадки про те, що капремонт повинен проходити в умовах міської забудови - у близькості до шляхопроводу на ст.м. "Чернігівська" знаходяться житлові будинки. Будівельні роботи мають виконуватись без повного закриття руху транспорту, на самому мосту мають бути передбачені інклюзивна та велосипедна інфраструктура.

Відремонтують ще один шляхопровід на Оболоні, а Кличко здав розв'язку на Дегтярівській

Також ми писали про те, що КК "Київавтодор" 10 червня 2024 року оголосила тендер на капітальний ремонт шляхопроводу на перетині вулиць Лугової та Богатирської. З бюджету столиці на це планують витратити 288,2 млн грн, а роботи мають закінчити до кінця 2025 року.

А наприкінці травня 2024 року ми розповідали, що Віталій Кличко відзвітував про відкриття Дегтярівського шляхопроводу після капремонту. Останніми відкрили заїзди та виїзди зі споруди, відтепер вона повністю готова до використання та функціональна. Втім, після завершення ремонту до мера виникло чимало зауважень і запитань: як щодо раціонального використання бюджетних коштів, так і, власне, щодо проєкту розв'язки.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.