Будівництво метро на Виноградар знов застигло - у чому проблема

Для запуску метро на Виноградар метрополітену необхідно ще 50 вагонів

Метро на Виноградар
Очікування та реальність метро на Виноградар

Для запуску метро на Виноградар метрополітену необхідно ще 50 вагонів

Будівництво метро на житловий масив Виноградар завмерло через війну. Тепер потрібно не лише переробити проєкт, а й поповнити парк потягів Про це Інформатору повідомив головний інженер служби рухомого складу КП "Київський метрополітен" Олексій Іванчик.

"Якщо ми говоримо про дві відкриті станції, це ще + 4 км довжини лінії. Ми проводили розрахунки згідно з довоєнними даними. Планувалось збільшення парності руху (36 пар) і щоб підтримувати інтервал між потягами нам треба додатково ще 50 вагонів. Це 10 потягів", - повідомив Олексій Іванчик.

Що відбувається на будівництві

Кореспондент Інформатора побував на будівництві нових станцій, щоб побачити, як йде процес. Як виявилося, з будівництвом, м’яко кажучи, не поспішають.

Будівництво метро на Виноградар знов застигло - у чому проблема 1

 Те, що можна побачити на поверхні (ділянка від майбутньої станції “Мостицька” до станції “Варшавська” будується відкритим способом) виглядає покинутим. Робочих не видно. За парканом купа сміття, ані душі.

Віддалено чути роботи техніки та сварку, але це будівництво нових ЖК поруч, яке не зупиняється.

Будівництво метро на Виноградар знов застигло - у чому проблема 2

Майбутній вихід зі станції “Варшавська” взагалі схожий на ліс, все поросло деревами.
Там, де має бути станція “Виноградар”, за парканом видно бурові та іншу техніку, але роботи не йдуть.

Будівництво метро на Виноградар знов застигло - у чому проблема 3

Історія будівництва

Про початок робіт з продовження Сирецько-Печерської лінії на житловий масив Виноградар було оголошено у 2016 році. Тут передбачені 4 нові станції метрополітену: "Мостицька", "Варшавська" ("Проспект Правди"), "Виноградар" та "Вулиця Маршала Гречка".

Першу чергу будівництва (перші дві станції) планували закінчити до кінця 2019 року. Терміни закінчення робіт не раз посувалися, а з початком повномасштабного вторгнення будівництво завмерло повністю. У 2023 році роботи поновилися, було усунуто загрозу сповзання ґрунту.

Наразі триває коригування проєкту. Після коригування договір із нинішнім підрядником не буде дійсним, будуть оголошені торги на визначення нового підрядника. При цьому мер Києва Віталій Кличко влітку цього року обіцяв, що метро на Виноградар запустять навесні 2024 року.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.