Ціна за весь обсяг продукції складе 1,6 млн гривень, а йдеться про лампи довжиною приблизно 1,2 метри, що втановлюються у освітлювальні прибори як на станціях, так і у вагонах потягів
КП "Київський метрополітен" закупає 20 тисяч світлодіодних ламп. Ціна за весь обсяг продукції складе 1,6 млн гривень. Відповідний тендер було оголошено підприємством ще напочатку червня, нині ж відомо, хто став переможцем і "освітлюватиме" підземку.
Тендер про закупівлю 20 тисяч світлодіодних ламп було оголошено ще 7 червня. Про це Інформатор дізнався з оголошення на сайті електронних закупівель Prozorro. Так, у оголошенні було зазначено, що метрополітен має потребу в закупівлі 20 тисяч світлодіодних двоцокольних ламп, розрахованих на напругу у 220-240 В та потужністю 16 Вт.
Довжина кожної не мала б перевищувати 1,21 м - відтак, їх, ймовірно, замовляють для заміни відпрацьованих ламп на станційних освітлювальних приборах, а також у потягах. Строк служби за умови горіння не менше 20 годин на добу має складати 30 тис годин, зазначено в умовах. Ще одна умова - товар має бути виготовленим не раніше за 2023 рік.
Цікаво, що за озвучених умов на тендер подалися одразу 6 компаній, що спеціалізуються на торгівлі освітлювальними приладами. Втім, компанії-переможиці, ТОВ "НВП "Віан", що запропонувала продати товар за ціною у майже 1,4 млн грн, не пощастило: надані нею документи та сама пропозиція не задовольнила КП "Київський метрополітен". Відтак, перемогу в торгах здобуло ТОВ "Союз-Світло", що згодилося продати лампи за ціною 1,6 млн.
Згідно з договором, ТОВ поставить підприємству 20 тисяч ламп німецької марки OSRAM, виготовлених у Китаї, за ціною 67,9 грн/штука. Строк поставки становитиме 30 календарних днів з моменту замовлення, а сам договір діятиме до 30 червня 2025 року, відтак, метрополітен може розтермінувати отримання товару.
Нагадаємо, днями КП "Київський метрополітен" втрапив у серйозний скандал із присмаком сексизму. Підприємство оголошувало набір на посаду машиністів кілька тижнів тому. Тоді на заклик відгукнулося кілька жінок, і одна з них поділилася враженнями від співбесіди з керівництвом одного із депо столичного метро. Ймовірно, працювати у підземці вона все ж не буде: каже, "начальство" усіляко відмовляло її та інших пошукачок роботи від спроб влаштуватись машиністами.
Зрештою, підземка була вимушена виправдовуватись. Неприємну ситуацію, у яку потрапила кандидатка, там назвали людським фактором і пообіцяли провести відповідну роз'яснювальну роботу з тими, хто відповідає за добір персоналу підземки. Фактично, Київський метрополітен перепросив жінок і пообіцяв вдосконалитись.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.