Як обвалиться, відкриємо інший: у переході на станції метро Іподром безупинно тече вода

Від жвавого потічка, що шумить немов гірський струмок, мокра стіна, стеля, плитка на підлозі, проте метрополітен водна феєрія нібито не бентежить

Київський метрополітен станція "Іподром" вода потічок
Головне, що працівники станціії знають, що в усьому винна міська каналізація

У переході до станції метро “Іподром”, що розташована у Голосіївському районі Києва на "синій" лінії, третю добу зі стелі тече вода. Мабуть, треба “подякувати”, що не у самому тунелі, як на Деміївській, а тільки біля входу до станції. Але кияни побоюються, що зрештою стеля в цьому місці може обвалитися і когось вбити, адже “струмок” не вщухає ані на мить.

Про це у Facebook повідомив киянин Олег Листопад, і на відео, яке він зняв у переході, чутно, як шумить вода. Вона біжить зі стелі по трубі, плитка на стіні мокра і почорніла від вологи, на підлозі калюжа. У коментарях під дописом кияни зазначають, що насправді вода у цьому місці тече не три доби, а набагато довше - понад рік, просто потічок то зупиняється, то відновлюється. Проте звернення до співробітників станції “Іподром” нічого не дали, крім розуміння, що вони “про все знають”.

Спробував прояснити ситуацію й автор допису, але отримав дивну відповідь. Чергова по станції його заспокоїла: мовляв, усі "знають", і що тече "міська каналізація". Якщо від вологи перехід врешті-решт обвалиться, то "відкриють інший, нема чого турбуватися". А ось у відповідь на запитання киянина, чи не побоюються на Іподромі, шо все закінчиться, як на Деміївській - закриттям тунелю, просто обурилась некоректним порівнянням.   

З тунеля на синій лінії метро тече струмок поряд з тим місцем, де тривав ремонт

Як повідомляв Інформатор, вода витікає з правого перегонного тунеля на ст.м. Деміївська. Це той самий, "проблемний", тунель, тільки інша його частина: наприкінці вересня підрядник щойно завершив замінювати ділянку довжиною 27 метрів між ст.м. "Деміївська" та "Либідською".

Першими воду, що струменить з тунеля, помітили пасажири, сідаючи у потяги метро 2 жовтня. За тиждень струмінь води має таку ж інтенсивність: кореспондент Інформатора особисто пересвідчився у цьому, відзнявши потічок на відео. Не зрозуміло, звідки виходить такий, досить потужний, струмінь: води надто багато, щоб вона була звичайним конденсатом. А якщо вона виходить з-під бетонних тюбінгів, з яких складено склепіння тунеля, - це становитиме проблему, адже фактично повториться минулорічна ситуація.

Також ми писали, що наприкінці вересня у київській транспортній спільноті почали обговорювати незадовільний стан нової ділянки тунелю, щойно відкритої для руху поїздів метрополітену. Буцімто вже новий тунель дав значні просадки, а потяги, що їдуть ним, змушені обмежувати швидкість. Інформатор вирішив перевірити "на око", чи відрізняються параметри у підземці від тих, що ми зафіксували на самому початку руху, 12 вересня. Власне, йшлося про два головних параметри: швидкість руху потягів та стан ділянки землі поверх тунелю. Адже саме з просідання ґрунту на поверхні та стишення швидкості на ділянці почався 9-місячний марафон з ремонту тунеля. Візуально все виявилося у повному порядку.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube