Усе нове - добре забуте старе: у Києві відновлять маршрут автобусу №100 з Троєщини на Мінський масив

Читать на русском

Міська влада готова розглянути можливість запуску автобусів за "старим добрим" маршрутом, який підвозив мешканців Троєщини до метро та ввечері - повертав їх додому

Читать на русском
Відновлення автобусного маршруту у Києві
Автобус №100 виконував важливу функцію з "маятникового" підвозу пасажирів до метро та назад у години пік

Міська влада готова розглянути можливість запуску автобусів за "старим добрим" маршрутом, який підвозив мешканців Троєщини до метро та ввечері - повертав їх додому

У Києві можуть відновити маршрут автобусу, що сполучатиме Троєщину із Мінським масивом. Цей маршрут під №100 курсував близько 10 років тому, 2014-го міські транспортні чиновники почали його змінювати, а невдовзі - й зовсім скасували. Тепер підніматимуть питання про відкриття його наново - втім, за однієї важливої умови. Про ймовірне відновлення автобусного маршруту №100 повідомив начальник служби організації руху комунального підприємства "Київпастранс" Тимур Костенко 26 березня. За його словами, таку можливість дійсно розглядають, але це відбудеться не раніше, ніж завершиться ремонт тунелю метро на "синій" лінії.

"Відновлення автобусного маршрута №100 буде розглядатися після вивільнення рухомого складу з тимчасових замінників метрополітену, коли відновиться повноцінний рух метрополітену", — зазначив Костенко.

Зазначимо, що до закриття автобусний маршрут сполучав Троєщину із Мінським масивом. Його рух розпочинався з Автобусного депо №6 на Троєщині, а закінчувався на вулиці Сошенка. У ранкові та вечірні години "пік" маршрут слугував для підвезення пасажирів до метро та від підземки - на мікрорайон "Троєщина".

Автобусні новини: мешканці Дарниці просять продовжити маршрут №35, а експерти хвилюються через Голосієве

Нагадаємо, напочатку лютого мешканці Позняків та Осокорків Дарницького району Києва створили петицію, в якій попросили продовжити автобусний маршрут №35 з тупикової зупинки на вулиці Урлівської до вулиці Здолбунівської та за зворотним маршрутом. Зміна маршруту допоможе покращити сполучення між Садами, 1 мікрорайоном Позняків, з 4-м «а» мікрорайоном, а також полегшить мешканцям Дарницького району шлях до гіпермаркету Ашан.

Також ми інформували про думку фахівця, професора кафедри "Транспортних технологій" Олексія Кузькіна, який вважає, що автобуси не зможуть "вивезти" кількість пасажирів, яка наразі є у Голосіївському районі. Так, перевізна спроможність транспорту, що був запущений у Києві на заміну тимчасово закритій ділянці "синьої" лінії метро, становить приблизно 8 тисяч пасажирів на годину. Втім, враховуючи щільну забудову у Голосіївському районі, цього замало, щоб автобуси і тролейбуси стали повноцінною заміною для метрополітену. А відтак, пасажиропотік вже впав - з 14 тисяч людей, які користувалися метро до аварії, до 10 тисяч у робочі дні і всього 4 тисяч у вихідні.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.