Доведеться скорочувати випуск на лінію громадського транспорту: чи дійсно бронюють водіїв, як кажуть у Київпастрансі

Читать на русском

У відповіді на запит київського активіста КП "Київпастранс" повідомило про бронювання співробітників, втім, у коментарях самі ж робітники київського депо поскаржилися на байдужість керівництва до проблеми дефіциту кадрів

Читать на русском
Мобілізація та дефіцит кадрів у Київпастрансі
Робітниця одного з депо розвінчала аргументи високого керівництва: бронюють одиниці співробітників

У відповіді на запит київського активіста КП "Київпастранс" повідомило про бронювання співробітників, втім, у коментарях самі ж робітники київського депо поскаржилися на байдужість керівництва до проблеми дефіциту кадрів

Водіїв київських автобусів, тролейбусів і трамваїв почали бронювати від мобілізації з 24 січня 2024 року. Строк бронювання становить 6 місяців. Також бронюють інших працівників, що є військовозобов'язаними. Втім, такою є ситуація лише на папері: самі працівники скаржаться на те, що керівництву депо немає справи до мобілізації співробітників, а випуск транспорту лише скорочуватиметься.

Про особливості бронювання співробітників повідомив директор з транспорту КП "Київпастранс" Сергій Литвинов у відповідь на інформаційний запит київського активіста Павла Постоєнка. У листі зазначено, що підприємство здійснює бронювання відповідно до постанови Кабміну від січня 2023 року. А наказ на бронювання працівників було затверджено Міністерством економіки 24 січня 2024 року. У той же час, в коментарях до допису Павла Постоєнка у Facebook про бронювання водіїв та інший персонал підприємства діючі співробітниця одного з депо КП "Київпастранс" поскаржилася на те, що серед їхніх робітників заброньованими є одиниці.

"Працювати нема кому. Випуска (транспорту на маршрути - Авт.) ще більше будуть скорочуватися. Молодь не йде на роботу із такою низькою зарплатою. Тому нема, ким замінити", - відповіла користувачка Анна Яковенко, зазначивши, що все керівництво її депо має бронь від мобілізації, причому давно.

У "Київпастрансі" визнали дефіцит кадрів і кличуть на роботу усіх охочих

Нагадаємо, ще напочатку лютого Інформатор писав про те, що інтенсивна мобілізація у Києві вже суттєво вплинула на роботу комунального підприємства "Київпастранс". Наразі у столичних транспортників вже спостерігається нестача працівників (водіїв, слюсарів, електриків, інженерів), що може призвести до серйозних проблем у функціонуванні системи громадського транспорту. Активісти стверджують, що протягом півроку-року може розпочатися криза – енергетична інфраструктура комунального транспорту деградує. Це призведе до значних зупинок у роботі наземного транспорту.

Через це напочатку березня КП "Київпастранс" покликало на роботу усіх охочих - заявивши, що готовий навчати жінок для заміщення вибулих до лав ЗСУ чоловіків. Там кажуть: водіями готові прийняти всіх охочих, зі стажем від 2 років, а питання гендеру "ніколи не поставали".

Інформатор та Україна на часі: що подивитися на YouTube

Також слідкувати за матеріалами у відеоформаті ви можете на наших ютуб-каналах «Україна на часі», а також «Україна на часі Shorts». Там оперативно зʼявляються новини – від подій на фронті, політики та економіки до спорту, шоубізу та світської хроніки.Також ви можете дізнатися коментарі провідних експертів чи переглянути щоденні, щотижневі та навіть щомісячні підбірки головних новин.

У нашому інтервʼю з ветераном війни Юрієм Гудименком говоримо про ситуацію з мобілізацією в Україні. Розглянемо, як Росія використовує цей час, тоді як ми відкладаємо прийняття закону. Також обговоримо підготовку росіян до наступальних дій, показові приклади їхнього тиску. Дивіться відео, буде цікаво.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.