У метро Києва за 4 млн грн оновлять термінали самообслуговування - техніка не витримує навантажень

Оголошена закупівля ключових деталей для терміналів, розташованих у вестибюлях станцій, аби вони працювали швидше, стабільніше та без перебоїв

Київський метрополітен тендер термінали
Кияни вже навіть просили відкрити каси чрез ненадійність терміналів, які час від часу "зависають" та паралізують рух

Система автоматизованої оплати проїзду, яка почала впроваджуватися у столичній підземці ще 10 років тому, має й побічні ефекти. Техніка псується швидше, ніж касири, а термінали самообслуговування потребують витрат на заміну деталей та постійну підтримку “робочого” стану. Нині місту доведеться витратити 4 млн грн, аби оновити обладнання, яке ламається через навантаження.

Комунальне підприємство “Головний інформаційно-обчислювальний центр” оголосило тендер на заміну обладнання у програмно-технічних комплексах самообслуговування метро. Це ті самі автомати, де пасажири щоранку і щовечора поповнюють картки чи купують разові поїздки. Через збільшене навантаження після скорочення кас і завершення терміну експлуатації частина деталей вийшла з ладу.

Згідно з інформацією в електронній системі Prozorro, тендерні пропозиції приймаються до 7 вересня. Саме оновлення коштуватиме міському бюджету 4 млн грн. До кінця 2025 року переможець має поставити нові SSD-накопичувачі, материнські плати, модулі пам’яті, блоки живлення, інвертори, а також пристрої, які бачить кожен пасажир: купюроприймачі, монетоприймачі, термопринтери для квитанцій, диспенсери карт і NFC-зчитувачі для безконтактної оплати.

Фактично мова йде про повну перезбірку цих терміналів із середини - автомати отримають нову “начинку”, яка дозволить працювати швидше, й витримуватиме більше одночасних операцій. Нові купюроприймачі, монетоприймачі та принтери мають забезпечити стабільний прийом готівки й безперебійну видачу квитанцій. І загалом термінали мають перестати “зависати” у години пік і більш ефективно справлятися з довгими чергами. 

Закупівля відбувається в рамках міської програми “Цифровий Київ”. У документах зазначено, що гарантія на більшість деталей становитиме не менше року, а у випадку поломки обладнання його зобов’язані безкоштовно замінити або відремонтувати. Поставка деталей, обсяг якої складає 336 одиниць, має здійснитися до кінця 2025 року

Проблеми метро: варшавські "гуманітарні" вагони непридатні для Києва

Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що київський метрополітен і КП "Київпастранс" не надто ефективно використовують транспорт, переданий у якості гуманітарної допомоги українській столиці європейськими партнерами. Так, з 60 вагонів метро, що приїхали до Києва з Варшави, на лініях курсують лише 20. А зі 132 автобусів маршрутами їздять хіба 60 одиниць.

Також ми розповідали, що у середу, 16 липня 2025 року сталися перебої у роботі підземки. Щоправда, цього разу - на її наземній частині "червоної" лінії. Декілька станцій, "Лісову" й "Чернігівську", закрили через сильну пожежу, що вирує біля кінцевої станції уздовж Броварського проспекту.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити