У Києві водіїв міського транспорту вчать допомагати пасажирам з інвалідністю

Вже понад 150 керманичів автобусів, тролейбусів і трамваїв навчилися правильно комунікувати з маломобільними пасажирами і швидко забезпечувати для них доступ до салону

Колісне крісло автобус пандус
Більшість міських автобусів у Києві обладнані спеціальними пандусами для підйому в салон колісних крісел, те ж стосується тролейбусів, а от ситуація з трамваями гірша. Фото: КП "Київпастранс"

Для водіїв громадського транспорту КП "Київпастранс" у столиці проводять тренінги щодо обслуговування пасажирів з числа маломобільних груп. Навчання пройшли вже понад півтори сотні керманичів столичних автобусів, тролейбусів і трамваїв. Їх навчають правильно комунікувати з маломобільними пасажирами і швидко забезпечувати для них доступ до салону.

Про проведення тренінгів для водіїв комунального транспорту щодо обслуговування пасажирів з числа маломобільних груп населення розповіли у КП "Київпастранс". Там зауважили, що відповідне навчання пройшли вже понад 150 водіїв, а захід проводять у співпраці з ГО "Група активної реабілітації".

Метою навчання заявлено вдосконалення навичок комунікації водіїв із пасажирами, що мають інвалідність, забезпечення доступності транспорту й підвищення якості обслуговування. Також водіїв навчають задля сприяння формування безбар'єрного простору у громадському транспорті.

"Дізналися ми багато нюансів, у тому числі, технічних - як правильно допомогти. Це дуже корисна інформація", - каже на відео від КП "Київпастранс" водій Сергій Зозуля, що вже пройшов тренінг.

Через повномасштабне вторгнення людей з інвалідністю в Україні щодня стає все більше. Відтак, самому суспільству потрібно змінювати ставлення до таких осіб, каже заступниця голови правління ГО "Група активної реабілітації" Уляна Пчолкіна. Це стосується і водіїв: окрім технічних нюансів, вони мають засвоїти різні аспекти їх обслуговування, від правильного звернення до людей з числа маломобільних груп і аж до побутової специфіки. Так, кожен водій має зважувати власні сили, підіймаючи колісне крісло до салону, і, якщо що, - попросити про допомогу інших пасажирів.

Самі навчання, кажуть, проводяться щодня, окрім вихідних. А до завершення програми тренінг мають пройти геть усі водії громадського транспорту у Києві. Щоправда, йдеться лише про комунальні автобуси та тролейбуси - маршрутні таксі, яких у столиці в рази більше за муніципальні автобуси, тренінг не проходитимуть.

 За що лають Київпастранс: хибні строки ремонту фунікулера й дивні умови для пасажирів трамваїв

Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що на київських "транспортних" пабліках обговорюють дивну політику КП "Київпастранс", яка передбачає, що пасажирів припинили допускати у салони трамваїв на кінцевих зупинках. Дописувачі просять відкривати двері у трамваях під час відстою, щоб пасажири могли зайти у вагони.

Також ми наводили думку транспортних фахівців, які стверджують, що КП "Київпастранс" використовує фунікулер нераціонально. Мова про планові ремонти цього транспорту, які проводяться не тоді, коли попит на цей вид транспорту найменший, а, навпаки, у "пікові" літні місяці, у 2025 році - з 14 липня до 22 серпня.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити