Чиновники, зі свого боку, потрапляють у курйози, намагаючись відповісти людям на скарги про задуху у транспорті
У Києві - літо, спека, задуха у автобусах. Кияни у пошуках кондиціонерів надсилають до Київпастрансу скарги та отримують абсурдні відповіді. З'ясовуються цікаві подробиці щодо рівня обізнаності комунальних чиновників: вони не завжди знають характеристики транспорту, яким командують.
Киянин та пасажир автобусу №101 Олександр Стоєцький, що працює у Національній ради України з питань телебачення і радіомовлення, пише про це у Фейсбук-групі “Транспорт Києва”. Чоловік розповідає, що відправив підприємству звернення про непрацюючий кондиціонер на 101 автобусному маршруті.
“Отримав відповідь, що автобус з бортовим номером 4601 кондиціонеру не має. Насправді ж він є, але Київпастранс про це не знає№, - наголошує Стоєцький.
Він каже, що знайшов фото, де чітко видно, що кондиціонери у автобусі 4601 є. Проте у Київпастрансі його звернення знову “закрили” з такою ж відповіддю, мовляв – немає!
“Пасажири та Київпастранс напевно живуть у паралельних світах. Байдужість та пофігізм - все це про Київпастранс”, - дійшов висновку киянин.
Видання The Page тим часом з'ясувало, що станом на липень 2025 року менше половини громадського транспорту Києва має кондиціонерию Про це у Київпастрансі повідомили офіційно у відповідь на запит видання. Сподіваємося, що цього разу транспортники правильно розібралися, в яких автобусах-тролейбусах є кондиціонер, а в яких – ні.
Отже, офіційні цифри у підсумку такі. З 1115 одиниць транспортних засобів, які перевозять пасажирів у Києві, лише 504 (45,2%) заводи-виробники обладнали кондиціонерами. Зокрема, автобусів з кондиціонером у столиці 329 із 545, тролейбусів – 72 із 286, трамваїв – 103 із 284.
Київпастранс зазначив, що постійно підтримує в справному стані та технічно обслуговує наявні кондиціонери.Також у комунальному підприємстві наголошують, що в бюджеті Києва не передбачені окремо кошти для оснащення кондиціонерами рухомого складу, де зараз таких пристроїв немає. Водночас, як стверджує Київпастранс, увесь рухомий склад, який купують за бюджетні кошти та кошти міжнародних фінансових організацій, оснащений сучасними системами кондиціонування. Окрім цього, під час капітальних ремонтів транспорт нібито оснащують сучасними кондиціонерами.
Нагадаємо, нещодавно Інформатор писав про те, що у Києві на житловому масиві Виноградар сталася просто анекдотична ситуація. Між будинками та автівками, запаркованими у дворах, заблукав цілий автобус, повний пасажирів. Його водій вповні скористався можливістю "потинятись дворами", викликаючи здивування й шок у місцевих мешканців.
Також ми розповідали, що кияни просять владу відновити автобусний маршрут на Північне кладовище. Пасажири скаржаться, що маршрут, закритий ще на початках повномасштабного вторгнення, так і не відновили, а дістатися до цвинтаря, де нині ховають мешканців міста, за відсутності громадського транспорту складно й дорого.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.