У Києві відкрили проїзд транспорту Дегтярівським шляхопроводом - що змінилося

Читать на русском

Покращені параметри збільшать пропускну спроможність до 45 тисяч автомобілів на добу

Читать на русском
Дегтярівський шляхопровод
Проїзд транспорту Дегтярівським шляхопроводом відкрили

Покращені параметри збільшать пропускну спроможність до 45 тисяч автомобілів на добу

Рух Дегтярівським шляхопроводом відкрили для проїзду автотранспорту та трамваю оновленими коліями. Він на 1 метр вищий, ніж попередній. Тепер це – фактично новозбудований обʼєкт. 

Як нагадав мер Києва Віталій Кличко, Дегтярівський шляхопровід побудували у 1963 році. І з того часу його капітально не оновлювали, обʼєкт перебував в аварійному стані.

"Мостовики розібрали конструкції споруди, фундамент та замінили на нові з покращеними характеристиками. Новий шляхопровід на 1 метр вищий, ніж попередній. Ширина споруди збільшилися з 28 до 40 метрів. Довжина шляхопроводу – 36 метри замість 33 метрів. Покращені параметри збільшать пропускну спроможність до 45 тисяч автомобілів на добу", - вказав Кличко. 

Також на новому шляхопроводі зберегли трамвайну лінію, на якій повністю оновили рейки, посилили монолітні плити полотна. Відкритий рух і заїздами та зʼїздами з нового шляхопроводу.

"Увесь комплекс робіт, а саме – влаштування верхнього шару асфальту та благоустрій території біля зʼїздів і заїздів, завершать наступної весни. Також влаштують велодоріжки та тротуари", - додав Кличко. 

20 грудня відкрили рух Дегтярівським шляхопроводом - для проїзду автотранспорту та трамваю оновленими коліями
20 грудня відкрили рух Дегтярівським шляхопроводом - для проїзду автотранспорту та трамваю оновленими коліями

Що не так з Дегтярівським шляхопроводом

Громадська організація "Пасажири Києва" оцінили стан автомобільної, пішохідної та велосипедної частин мосту. Загальну ширину шляхопроводу під час реконструкції збільшили з 28 до 40 метрів. Це відбулось переважно завдяки розширенню автомобільної частини. там вважають, що розширення шляхопроводу, на яке виділили додаткові кошти, розраховане на майбутнє розширення самої вулиці Дегтярівської.

В організації кажуть, що це наразі не має додаткової користі та навряд чи буде корисним у перспективі, адже збільшення пропускної здатності вулиці Дегтярівської обмежене іншими дорожніми вузлами. Наразі покриття проїзної частини завершене майже повністю, за винятком одного з’їзду, але поки без фінішного шару.

Під час реконструкції додаткові зручності для пішоходів не додали. Короткі шляхи для переходу з вулиці Довженка, яка проходить під шляхопроводом, на вулицю Дегтярівську з додатковими сходами біля самого мосту відсутні, як і було до реконструкції. Пішохідні доріжки поки не мають покриття, а є сумішшю будівельного сміття та бруду, тобто, порівняно з авточастиною, не є пріоритетом. 

Розширення тротуарів дає можливість запровадити змішаний рух пішоходів та велосипедистів. Окремої велоінфраструктури на реконструйованій розв’язці не передбачено.Трамвайні колії на шляхопроводі перебудували за сучасною технологією, що не є дешевою, але за якісного виконання досить довговічна.

З недоліків конструкції "Пасажири" виділили лише невикористання вібпропоглинаючих накладок по боках рейок, що збільшує шум та з часом призведе до просідання і викривлення плит в місцях переїздів авто, як це вже ставалося на Борщагівці та лінії до метро Лісова.

Ще одна проблема – це трамвайні зупинки у рівень із землею. Спеціальні платформи не передбачили, як цього вимагають державні будівельні норми. Тролейбусна контактна мережа на шляхопроводі поки не змонтована, але значних змін не планують. В організації зауважили, що розставлення нових опор не розраховане на відновлення службового розвороту в південній частині.

Також не передбачено покращення транспортно-пересадкового вузла. Зупинки трамваїв, автобусів та тролейбусів залишаються так само далеко одна від одної.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.