Розробку напряму замовили у державного підприємства "Державний науково-дослідний інститут будівельних конструкцій"
Комунальне підприємство "Київський метрополітен" 18 грудня опублікувало договір на обстеження та визначення технічного стану перегінного тунелю метро між станціями "Деміївська" та "Либідська". Вартість послуг оцінили у 733,6 тисячі гривень. Термін виконання — до 1 березня 2024 року.
Як повідомляє громадський контроль держзакупівель Dozorro, розробку напряму замовили у державного підприємства "Державний науково-дослідний інститут будівельних конструкцій". Підписання договору без тендера пояснили тим, що розрахунки треба провести у стислі терміни, а їхня нагальність зумовлена безпекою роботи транспорту. За ці кошти держпідприємство "ДНДІБК" має:
До того ж у жовтні цього року метрополітен замовив ТОВ "Укртехекспертиза" техобстеження мосту станції "Лівобережна" — за 180 тисяч гривень. А у 2022 році такі ж розрахунки замовляли для естакади мосту-метро через Дніпро Сирецько-Печерської лінії та Святошинсько-Броварської лінії. Виконавцям ДП "Науково-дослідний інститут будівельного виробництва" та ТОВ "Компанія Промексперт" заплатили 2 мільйони гривень та 810 тисяч гривень відповідно.
8 грудня Київський метрополітен припинив рух поїздів між станціями "Деміївська" та "Теремки" через необхідність термінового ремонту тунелю. У найгіршому стані перебуває один із тунелів між "Деміївською" та "Либідською" — він наповнився водою й пішов тріщинами. Для розвантаження транспортної мережі 13 грудня запустили човниковий рух від "Теремків" до "Деміївської" з інтервалом 15-30 хвилин. Як повідомляли у КМДА, за попередніми розрахунками, відновлення тунелю може тривати до шести місяців. Роботи проводитимуть на поверхні землі. Крім того, директор департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор сказав, що зупинка руху потягів метро допомогла уникнути надзвичайної ситуації. Пізніше медіа повідомили й про просідання ґрунту біля станції метро "Деміївська". У відповідь начальник КП "Київський метрополітен" Віктор Брагінський зазначив, що з моменту зупинки руху на цій ділянці просідання ґрунту ззовні фактично припинилось.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.