У Києві створюють віденські платформи на трамвайних зупинках: де саме й навіщо

Такі платформи спрощують вихід та захід пасажирів до низькопідлогових трамваїв, також вони стримують автомобільний рух, підвищуючи безпеку для пішоходів на зупинках

Громадський транспорт інфраструктура Київ
Сьогодні у столиці є поки два місця, де облаштовують такі платформи - на з'їзді з Дегтярівського шляхопроводу та навпроти стадіону Спартак на Кирилівській

У Києві облаштовують так звані "віденські" платформи на зупинках трамвая. Це такий формат зупинки, коли проїжджу частину підіймають саме там, де зупиняється трамвай. Це робиться для додаткової безпеки пішоходів та для стримування автомобільного руху. Нині подібну платформу роблять на вул. Кирилівській просто навпроти стадіону "Спартак", а також вже готова ще одна, на з'їзді з оновленого нещодавно Дегтярівського шляхопроводу.

Про першу, вже готову, платформу пишуть у неформальному пабліку КП "Київпастранс" у Facebook, "Управа КПТ". Зазначають, що будували її після скандалу (транспортні фахівці заявили, що необхідно підвищувати інклюзивність міської інфраструктури), а у підсумку сама платформа вийшла слабенькою.

"Сама реалізація не витримує жодної критики, вони водночас і занизькі, і дуже далекі від 1 сходинки, короче кажучи, ми отримали щось рівня нових одеських платформ, а може й гірше", - написали у пабліку "Управа КПТ", додавши світлини об'єкта.

Першу "віденську" платформу, хоч і низеньку, і недолугу, створили на з'їзді з Дегтярівського шляхопроводу. Фото: Управа КПТ
Першу "віденську" платформу, хоч і низеньку, і недолугу, створили на з'їзді з Дегтярівського шляхопроводу. Фото: Управа КПТ

Дещо вищою буде платформа, яку облаштовують у межах капремонту вул. Кирилівської на Подолі. Тут, щоправда, низькопідлогові трамваї поки що не їздять, тож ефект буде малопомітним (адже пасажирам все одно доведеться дертися сходами всередині вагонів). Але початок вже покладено.

Зазначимо, що назва "віденські платформи" походить з австрійської столиці, де саме такі трамвайні зупинки почали облаштовувати ще в середині минулого століття. Найчастіше така зупинка використовується на трамвайних лініях з центральним розміщенням колій, коли ширини вулиці недостатньо для влаштування острівної зупинки.

Другу "віденську" платформу монтують просто навпроти стадіона "Спартак" на Кирилівській. Фото KyivSanya
Другу "віденську" платформу монтують просто навпроти стадіона "Спартак" на Кирилівській. Фото KyivSanya

Про трамваї-перевертні та зміни, які перетворили швидкісний трамвай на звичайний

Нагадаємо, нещодавно Інформатор писав про те, що під час будівництва з'їздів з Подільсько-Воскресенського мосту будівельники "переосмислили" маршрут швидкісного трамваю. Так, тепер громадському транспорту доведеться ділити проїжджу частину зі звичайними автівками на з'їзді з мосту на вулицю Петра Вершигори. Раніше лінія швидкісного трамваю на Лівобережжі відмежовувалася від автомобільних доріг бетонними розділюючими бар'єрами.

Також ми розповідали, що у Києві деякі трамваї змінюють номер маршруту прямо у процесі руху. Про це пишуть кияни у фахових пабліках у соцмережах. Зазначають, що зміни помічають, коли перевіряють рух трамваями прямо у процесі - наразі це дозволяє зробити застосунок, що транслює дані з трекерів всередині рухомого складу. На метаморфози із номером маршруту 5 березня звернув увагу один з учасників групи у Facebook "Пасажири Києва", де кияни обмінюються враженнями та скаржаться на недоліки транспортної системи міста.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube