Протиаварійні заходи передбачають ремонт мостового полотна, стелі та консолей плит прогонових будов, заміну підтримуючих конструкцій та елементів опорної системи
КП “Київавтошляхміст” шукає підрядника для протиаварійного ремонту правобережної естакади “В” Південного мосту, що розташована з боку моста Патона. До 9 листопада 2024 року приймаються тендерні пропозиції, аукціон запланований на 11 листопада. Очікувана вартість ремонтних робіт становить 42,7 млн грн, але поки претенденти на їхнє виконання відсутні.
Згідно з інформацією в тендерній документації, об’єми робіт чималі. Підрядник має зняти асфальтобетонне покриття, розібрати монолітні перекриття та залізобетонної плити блоків прогонової будови зі збереженням існуючого армування, очистити арматуру та металоконструкції. Заплановано забетонувати плити прогонових будов, влаштувати гідроізоляцію проїзної частини бітумно-латексною мастикою. До речі, під час проведення цього етапу робіт рух транспорту здійснюватиметься по одній половині дороги з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу.
Разом із заміною асфальту мають встановити нові підпірні елементи опорної системи, поперечні балки, змонтувати сталеві підтримуючі конструкції. Однією з головних вимог до підрядник є гарантія якості проведених робіт не менше 5 років. Крім того, він має врахувати необхідність залучення генераторів під час виконання ремонту, і розробка тимчасової схеми дорожнього руху - теж його відповідальність. Ремонт має закінчитися до кінця 2025 року.
Інформатор розповідав, що майже половина автомобільних мостів столиці через Дніпро непридатні для експлуатації та загрожують безпеці й життю киян. Серед п’яти автомобільних мостів столиці, що поєднують правий та лівий береги Києва, найбільше занепокоєння фахівців викликає стан мостів Метро та Патона. Наразі вони є одними з найбільш проблемних інфраструктурних об’єктів столиці.
Як мінімум, обидва мости давно мали б бути закриті, аби щоденно не наражати на небезпеку життя водіїв та пішоходів, але поки на аварійних перегонах мосту Метро буде встановлено тимчасові металеві підтримуючі конструкції. Щодо мосту Патона, поки столична влада перекидає відповідальність на центральну: у серпні 2024 року вона закликала уряд негайно виділити кошти на реставрацію. Хоча фахівці попереджають - міст може обвалитися у будь-яку мить.
Також ми писали, що на перетині Богатирської та Лугової у Києві монтують балки оновленого шляхопроводу. Перед монтажем нових балок підрядник демонтував всі балки прогонової будови та ригельні насадки. А також відновив в металевих оправах стійки проміжних опор. У процесі ремонту виявилося, що усі балки в такому жахливому стані, що просто розвалюються, тож наразі перебудовується повністю весь міст.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.