У Києві хочуть зробити тунель під залізницю: скільки на це піде часу

Читать на русском

У Кропивницькому є величезна гофротруба, яку зробили під насипом залізниці для того, щоб могли їздити машини.

Читать на русском
Київ, тунель, транспорт
В столиці є проєкти поліпшення транспортного сполучення

У Кропивницькому є величезна гофротруба, яку зробили під насипом залізниці для того, щоб могли їздити машини.

Довгий час кияни, які проживають на лівому березі Дніпра, очікують, коли район пов’яжуть із містом ще одним мостом. Це може статися, як обіцяють фахівці, вже у найближчі роки. В першу чергу побудують верхову гілку з’їзду з мостового комплексу. Друга гілка має пройти навпростець за залізницю. Про це Інформатору розповів інфраструктурний оглядач Павло Авдокушин.

 

«Одразу за Центральною Садовою вулицею – це головна магістраль на Русанівських садах – є так звані «штани». Тобто місто, де спеціально будуть розгалужуватися: прямий проїзд піде прямо, а відгалуження буде у бік Троєщини. Колись це відгалуження стане лише заїздом з Троєщини на міст. Але поки що планується, що певний час воно буде слугувати для руху в обох напрямках. Тобто там будується естакада, яка буде великим колом завертати до залізниці», - розповів експерт.

Була ідея «перейти» естакадою через залізницю, але від неї відмовилися. Не було навіть проєкту, лише робили розрахунки.

«Проєктувальники прорахували, які будуть нахили зі з’їздів-заїздів. І з’ясувалося, що буде дуже круто підійматися до залізниці та опускатися за залізницю вздовж трамвайних колій», - розповів в інтерв’ю Інформатору Павло Авдокушин.

Що буде із трамвайним кільцем

Трамвайне кільце будувалося, як тимчасовий варіант. З часом трамвай мав піти під залізницю, вийти на протилежний бік та вздовж залізниці курсувати і йти навіть до Осокорків.

«Не знаю, чи реально це зараз зробити, чи, можливо, там щось побудували. Але ця ідея жива досі. І у поточному Генплані вона відображена», - розповів оглядач.

Наразі на цьому місці планують зробити великий пасажирський хаб. Там мають «зустрітися» метро, швидкісний трамвай та залізниця.

«Туди має прийти метро – там неподалік буде станція між залізницею та Центральною Садовою. Там буде швидкісний трамвай, який буде ходити по садах уздовж залізниці. Там буде платформа залізниці, яка є – навіть дві. Можливо, буде ходити ще якісь громадський транспорт. Тому порахували, що це тимчасове кільце все одно буде колись розібрано», - розповів Павло Авдокушин.

Зараз готується другий проєкт. Фахівці обговорюють можливість робити прокол або тунель під залізницю.

«З огляду на те, що є ця ідея з трамваєм, тунель будуть робити такої ширини, щоб туди могли пройти дві колії трамвая та дві смуги руху для автомобільного транспорту. А потім автотранспорт буде виходити спочатку – якщо стояти спиною до центра міста – справа від трамвайних колій», - розповів інфраструктурний оглядач.

Коли з’явиться проїзд з іншого боку залізниці, то планують трамвай пустити у той самий тунель. І буде виїзд на обидва боки.

«Зліва від трамвая піде дорога з Троєщини в цей тунель. А справа буде підходити нова дорога, яка буде з розв’язки, яка колись буде побудована за залізницею вже між залізницею та Радункою», - пояснив Павло Авдокушин.

Для прикладу, у Кропивницькому є величезна гофротруба, яку зробили під насипом залізниці для того, щоб могли їздити машини.

«Ті, хто користуються автомобільним тунелем на Поштовій площі, зрозуміють, що щось подібне буде й там. Роботи будуть проходити без перекриття залізниці. Там є дві колії – і це дозволяє на певний час перекинути рух потягів на одну колію», - розповіли Інформатору. Автомобільний рух у бік Троєщини через міст та через цей перехід може початися вже у 2024 році.

Киян заспокоїли, що кільце розберуть, але трамвай буде їздити. Його навіть подовжать на частину садів. У старих проєктах він мав йти аж до Осокорків.

Інформатор писав, що у Києві запустили безкоштовне інклюзивне таксі для ветеранів.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.