У Києві хочуть зробити тунель під залізницю: скільки на це піде часу

У Кропивницькому є величезна гофротруба, яку зробили під насипом залізниці для того, щоб могли їздити машини.

Київ, тунель, транспорт
В столиці є проєкти поліпшення транспортного сполучення

Довгий час кияни, які проживають на лівому березі Дніпра, очікують, коли район пов’яжуть із містом ще одним мостом. Це може статися, як обіцяють фахівці, вже у найближчі роки. В першу чергу побудують верхову гілку з’їзду з мостового комплексу. Друга гілка має пройти навпростець за залізницю. Про це Інформатору розповів інфраструктурний оглядач Павло Авдокушин.

 

«Одразу за Центральною Садовою вулицею – це головна магістраль на Русанівських садах – є так звані «штани». Тобто місто, де спеціально будуть розгалужуватися: прямий проїзд піде прямо, а відгалуження буде у бік Троєщини. Колись це відгалуження стане лише заїздом з Троєщини на міст. Але поки що планується, що певний час воно буде слугувати для руху в обох напрямках. Тобто там будується естакада, яка буде великим колом завертати до залізниці», - розповів експерт.

Була ідея «перейти» естакадою через залізницю, але від неї відмовилися. Не було навіть проєкту, лише робили розрахунки.

«Проєктувальники прорахували, які будуть нахили зі з’їздів-заїздів. І з’ясувалося, що буде дуже круто підійматися до залізниці та опускатися за залізницю вздовж трамвайних колій», - розповів в інтерв’ю Інформатору Павло Авдокушин.

Що буде із трамвайним кільцем

Трамвайне кільце будувалося, як тимчасовий варіант. З часом трамвай мав піти під залізницю, вийти на протилежний бік та вздовж залізниці курсувати і йти навіть до Осокорків.

«Не знаю, чи реально це зараз зробити, чи, можливо, там щось побудували. Але ця ідея жива досі. І у поточному Генплані вона відображена», - розповів оглядач.

Наразі на цьому місці планують зробити великий пасажирський хаб. Там мають «зустрітися» метро, швидкісний трамвай та залізниця.

«Туди має прийти метро – там неподалік буде станція між залізницею та Центральною Садовою. Там буде швидкісний трамвай, який буде ходити по садах уздовж залізниці. Там буде платформа залізниці, яка є – навіть дві. Можливо, буде ходити ще якісь громадський транспорт. Тому порахували, що це тимчасове кільце все одно буде колись розібрано», - розповів Павло Авдокушин.

Зараз готується другий проєкт. Фахівці обговорюють можливість робити прокол або тунель під залізницю.

«З огляду на те, що є ця ідея з трамваєм, тунель будуть робити такої ширини, щоб туди могли пройти дві колії трамвая та дві смуги руху для автомобільного транспорту. А потім автотранспорт буде виходити спочатку – якщо стояти спиною до центра міста – справа від трамвайних колій», - розповів інфраструктурний оглядач.

Коли з’явиться проїзд з іншого боку залізниці, то планують трамвай пустити у той самий тунель. І буде виїзд на обидва боки.

«Зліва від трамвая піде дорога з Троєщини в цей тунель. А справа буде підходити нова дорога, яка буде з розв’язки, яка колись буде побудована за залізницею вже між залізницею та Радункою», - пояснив Павло Авдокушин.

Для прикладу, у Кропивницькому є величезна гофротруба, яку зробили під насипом залізниці для того, щоб могли їздити машини.

«Ті, хто користуються автомобільним тунелем на Поштовій площі, зрозуміють, що щось подібне буде й там. Роботи будуть проходити без перекриття залізниці. Там є дві колії – і це дозволяє на певний час перекинути рух потягів на одну колію», - розповіли Інформатору. Автомобільний рух у бік Троєщини через міст та через цей перехід може початися вже у 2024 році.

Киян заспокоїли, що кільце розберуть, але трамвай буде їздити. Його навіть подовжать на частину садів. У старих проєктах він мав йти аж до Осокорків.

Інформатор писав, що у Києві запустили безкоштовне інклюзивне таксі для ветеранів.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube
Київ