Впровадження транспортної картки – це задоволення не з дешевих. Кожен рік у столиці витрачають кошти, щоб система безготівкової оплати працювала.
У 2024 році за облік пільговиків та забезпечення безготівкової оплати проїзду у муніципальному транспорті Києва заплатять 44 млн грн. Наприкінці грудня КП «Київпастранс» уклав угоду з комунальним підприємством «Головний інформаційно обчислювальний центр».
Обчислювальний центр - це єдине підприємство, яке опікується системою обліку оплати проїзду у столиці. Таке рішення Київрада ухвалила у квітні 2018 року, тому угоду уклали напряму підприємством, яке має дозвіл на використання програмного забезпечення.
У січні та жовтні минулого року подібні договори уклали щодо онлайн оплати проїзду на понад 42 млн грн (тендери можна подивитися тут та тут).
За ці кошти можна було б придбати 4 нових тролейбуси. Згідно із даними системи публічних закупівель Prozorro, торік КП "ЧЕРНІГІВСЬКЕ ТРОЛЕЙБУСНЕ УПРАВЛІННЯ" планувало придбати такий транспорт. Вартість однієї машини складала 8,9 млн грн.
Також, за ці 42 млн грн можна було б придбати 8 міських автобусів. Минулого року "ЧЕРКАСИТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" планувало купити один такий автобус за 5 млн грн.
Загалом, починаючи з квітня 2019 року, на автоматизовану оплату проїзду могли витрати 233,4 млн грн.
У 2023 році Київ отримав від Словаччини 23 автобуси як гуманітарну допомогу. Планувалося, що частина словацьких автобусів буде їздити на міських маршрутах після того, як пройде реєстрацію та техогляд. А інша частина піде на запчастини.
В КП «Київпастранс» повідомили, що 5 з подарованих машин є донорами запчастин. Решту після проведення всіх необхідних процедур та оснащення відправлять на маршрути міста.
«Із 2022 року Київ отримав уже 105 автобусів. Зокрема, першими до столиці прибули 11 машин з Риги. Згодом, партнери з Латвії передали Києву ще 10 автобусів. Також одними з перших Києву передали автобуси з Німеччини. Крім того, столиця отримала шість автобусів від фінського міста Тампере», - повідомляли на підприємстві.
Щодо двоповерхових автобусів, які отримав Київ як допомогу, то планується використати їх у післявоєнний час для організації екскурсійних, пізнавальних турів для школярів, а також для організації Управлінням туризму та промоцій КМДА рейсів туристичними місцями Києва на невеликі відстані.
Інформатор писав, що кияни критикують єдиний квиток на громадський транспорт.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.