На ремонт вулиць та трамвайних переїздів у Києві можуть витратити 904,3 мільйони: де саме пройдуть роботи

На 2025 рік планували витратити на транспорту інфраструктуру столиці 1,4 млрд грн.

громадський транспорт, ремонт, фінансування, бюджет Києва
Розмови про ремонт тривають з 2018 року

У 2024 році на реконструкцію та будівництво трамвайної лінії від вулиці Гната Юри до «Кисневого заводу» планували витратити понад 148 млн грн. У 2025 році роботи мають продовжити та витратити ще понад 187 млн грн. 

Крім цього, реконструкція трамвайної лінії на ділянці від вулиці Міської до площі Тараса Шевченка мала коштувати у 2024 році 215,6 млн грн. Про це йдеться у стратегічному плані КП «Київпастранс»

На ремонт вулиць та трамвайних переїздів у Києві можуть витратити 904,3 мільйони: де саме пройдуть роботи 1

Підприємство склало план роботи на найближчі роки.
Підприємство склало план роботи на найближчі роки.

«Реконструкція трамвайної лінії на ділянці від вулиці Міської до площі Тараса Шевченка не виконувалась більше 50 років», - повідомляла у 2018 році Київрада. Тоді планували повністю замінити колії, реконструювати контактну мережу та озеленити територію.

Також у планах підприємства провести у цьому році реконструкцію трамвайної лінії по вулиці Дмитрівській у Шевченківському районі столиці. Це може коштувати 109,4 млн грн. У 2025 році ці роботи оцінили в більш ніж 164 млн грн.

На ремонт вулиць та трамвайних переїздів у Києві можуть витратити 904,3 мільйони: де саме пройдуть роботи 3

На вулиці Дмитрівський вже давно планували зробити ремонт. Фото - “Київська майстерня міста”
На вулиці Дмитрівський вже давно планували зробити ремонт. Фото - “Київська майстерня міста”

У липні 2023 року очільник департаменту транспорту та інфраструктури Київради Руслан Кандибор заявляв, що для цієї вулиці можуть зробити мінімальний ремонт. Однак спільнота «Пасажири Києва» вказала на більші проблеми.

«На Дмитрівській відсутня дощова каналізація – вода стікає вниз під бордюром. Ця лінія найпроблемніша з точки зору зупинок трамваїв – там постійно залишають авто в габариті трамваю через погане планування самої вулиці. Там в багатьох місцях тротуари ненормативної ширини зі стовпами посеред них», - вважали київські активісти.

Що ще було у планах «Київпастрансу»

На ремонт вулиці Глибочицької планувалося витратити у цьому році 75 млн грн, а у 2025 році – 151,5 млн грн. Нагадаємо, що у серпні 2018 року «Київпастранс» оголосив закупівлю щодо реконструкції цієї вулиці на 461,5 млн грн. Проте до торгів допустили всього одну компанію, а цього було замало, щоб обрати переможця.

У Києві розвинута мережа громадського транспорту.
У Києві розвинута мережа громадського транспорту.

Серед планів на цей рік також була реконструкція трамвайної лінії по вулиці Добринінської до розворотної петлі на вулицю Героїв Дніпра (включаючи вузли). На ці роботи у 2024 році планували витратити 74,4 млн грн, а у 2025 році – 156 млн грн.

Станом на 2018 рік роботи на цій вулиці не виконувалися понад 30 років. Тоді планувалося запровадити технологію інтегрованої рейки, через що мала збільшитися пропускна спроможність переїздів для авто.

Цим ремонтом хотіли вирішити також проблему відведення з трамвайних колій дощових вод. Це мало б покращити безпеку для громадського транспорту. У 2018 році на це хотіли витратити 536 млн грн. Але інформації, що ремонт відбувся, ми не знайшли.

На ремонт вулиць та трамвайних переїздів у Києві можуть витратити 904,3 мільйони: де саме пройдуть роботи 6

Загалом будівництво та реконструкцію вулиць, площ та трамвайних ліній в Києві у 2024 році планували профінансувати на 904,3 млн грн. У 2025 році ці роботи можуть коштувати вже 1,4 млрд грн.

Інформатор писав, що у Києві планують витратити 44 млн грн на єдиний транспортний квиток.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube