На Русанівських Садах зроблять тунель під залізницею: яка мета цього проєкту

Читать на русском

Компанії-підрядчики зроблять "прокол" в насипу залізниці між Русанівськими Садами та Райдужним масивом у Києві

Читать на русском
Плани з будівництва Подільсько-Воскресенського мосту
Рух транспорту з Подільського мостового переходу планують пустити під залізничним насипом

Компанії-підрядчики зроблять "прокол" в насипу залізниці між Русанівськими Садами та Райдужним масивом у Києві

Підрядні компанії готуються влаштувати прокол в насипу залізниці між Русанівськими Садами і Райдужним масивом. Це зроблять, щоб пустити рух транспорту з Подільського мостового переходу в напрямку вулиці Оноре де Бальзака. Транспортний хаб побудують біля зупинки трамвая "Троєщина-2".

Про це розповів перший заступник голови Київської міської державної адміністрації Микола Поворозник в інтерв’ю ЕП. За його словами, тимчасова дорога з естакади мостового переходу виходитиме в новий тунель під залізничним полотном Київського вузла, яким їздить Kyiv City Express. А транспортний хаб міська влада обіцяє влаштувати біля зупинки трамвая “Троєщина-2”.

Це дозволить сполучити громадським транспортом Поділ з Троєщиною і Вигурівщиною альтернативним маршрутом. В разі будівництва нової дороги вздовж трамвайних колій до проспекту Романа Шухевича сполучення між Подолом і Троєщиною буде прямим, без необхідності пересадки на трамвай, каже Поворозник.

Видання стверджує: чинним проєктом будівництва Подільського мостового переходу передбачено будівництво естакади через залізницю. Ці роботи мали бути виконані ще в 2020 році. Причому компанія-генпідрядник “Еко-буд-трейд”, яка належить колишньому соратнику Леоніда Черновецького Денису Комарницькому, не змогла побудувати естакаду навіть із затримкою три роки.

Не зміг відповісти на питання, "за яким проєктом будується міст"

Нагадаємо, в тому-ж таки інтерв'ю заступник Кличка не зміг відповісти на питання, за яким проєктом зараз будується міст. Найкращою, з точки зору чиновника, була відповідь: «По затвердженому».

Також ми повідомляли, що старт будівництва метро на Троєщину та інші інфраструктурні об'єкти хочуть закласти в міську цільову програму розвитку інфраструктури Києва на 2024-2025 роки. Її загальний бюджет становить понад 34 мільярди гривень.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.