Така новація, кажуть автори петиції, допоможе пасажирам краще планувати час їхніх поїздок та підвищить комфорт від користування столичним метрополітеном
Кияни просять КП "Київський метрополітен" встановити електронні табло, що показували б час до прибуття наступного поїзда. Таке покращення, кажуть, підвищить комфорт пасажирів та допоможе їм краще розраховувати час поїздки. Станом "на зараз" у петиції понад 200 підписів - аналогічні відозви вже реєстрували раніше, втім, кияни їх не підтримували.
Петицію про встановлення на станціях метро електронних табло, які показували б час до прибуття наступного поїзда, зареєстрували 13 жовтня 2025 року. Її автор, Андрій Машков, стверджує, що це підвищить комфорт пасажирів, оскільки допоможе їм полегшити розрахунок часу прибуття до місця призначення. Станом на 19 жовтня у петиції понад 200 підписів, тоді як для її розгляду необхідно 6000 голосів. Збір підписів триватиме ще 54 дні.
Аналогічні петиції реєструвалися раніше, але більшість із них не набирали необхідної кількості голосів. У 2019 році Київрада навіть ухвалила рішення про встановлення табло, однак проєкт так і не був реалізований повноцінно через фінансові та технічні складнощі.
Наразі більшість станцій Київського метрополітену обладнані інформаційними табло. Проте вони показують час від моменту відправлення попереднього поїзда, а не зворотний відлік до прибуття наступного.
Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що голова КМВА Тимур Ткаченко анонсував питання зупинки метрополітену на засідання Ради оборони Києва. Нині це - одна з найболючіших проблем столиці: під час вранішніх повітряних тривог через перекриття руху "зеленою" та "червоною" лініями підземки Лівобережжя столиці де-факто заблоковане. Як саме може виглядати вирішення, поки незрозуміло, але у фахівців вже є робочі пропозиції.
Також ми розповідали, що у КМДА відповіли на петицію щодо необхідності встановлення на станціях метро захисних бар'єрів. Її написали після того, як у липні 2024-го відбулася низка випадків з падінням пасажирів на колії, причому, просто перед потягами, що прибували на станції. Якщо коротко, відповідь можна вкласти у три слова: "не на часі".
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.